Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi olarak sağladığımız tüm hizmetlerin temel odağı olan “Paydaş Memnuniyeti”nin sürdürülebilirliğini sağlamak ve bu memnuniyeti en üst düzeye taşımak için;
- Hizmetleri tasarlarken ve hayata geçirirken paydaş odaklı yaklaşımı benimseyen,
- Paydaşların ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz ederek bu ihtiyaç ve beklentileri zamanında karşılayıp memnuniyetinin arttırılmasına yönelik iyileştirmelerin sürekli ve sistematik olarak yapan,
- Hatalı veya eksik olan uygulamalara yönelik gerekli tedbirleri alabilmek için paydaş geri bildirimlerini fırsat olarak değerlendiren,
- Geri bildirim alma kanallarını etkin ve verimli bir şekilde kullanan,
- Üniversite kalite politikası ve kalite kapsamındaki diğer politikalar ile uyumlu ve yasal mevzuatlara uygun bir şekilde hizmet sunan,
- Paydaş memnuniyeti faaliyetlerinin etkili biçimde hayata geçmesi için gerekli olan tüm kaynakları tedarik eden bir Üniversite olmak.