Ana Proses Adı |
1. Eğitim Öğretim Prosesi |
|||||
Alt Proses Adı |
1.1. Programların Tasarımı, Onayı, Sürekli İzlenmesi ve Güncellenmesi Prosesi |
|||||
Hedefler |
Eylemler |
Eylem İçin Gerekli Kaynaklar (1) |
Eylemin Termin Tarihi (2) |
Eylemin Gerçekleştirilmesinden Sorumlu Birim / Bölüm / Komisyon (3) |
Eylemin Çıktıları (4) |
Açıklama (5) |
H.3. Mezunlarla iletişimi güçlü tutmak |
E.3.2. Mezun Bilgi Sistemindeki eksikliklerin giderilmesi |
Mezun Bilgi sisteminin geliştirilmesi,öğrencilerden alınan geri bildirimler,yapılan anket çalışmaları vb. |
Her dönem sonu |
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı/Web Yazılım Grubu |
Anket Formları, Kullanıcı Geri Bildirim ve yorumları ve kendi aralarındaki iletişim kanalları |
Mezun Bilgi Sistemi ihtiyaç duyulan alanlarda yazılım grubu olarak sürekli dinamik tutmaktadır geliştirmektedir. |
H.4. Akademisyenlerin yazılı sınavlarda alternatif soru tiplerini kullanmalarını sağlamak |
E.4.2. Sınav sonuçları Öğrenci Bilgi Sistemine girilirken soru türlerinin de belirtileceği bir yazılım eklenerek veri girişlerini yapmak |
Gerekli yazılımsal düzenlemenin yapılması için akademisyenlerden taslak çalışmanın alınması |
Temmuz 2020 |
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı/Web Yazılım Grubu |
iş yükü takip çizelgesi, memnuniyet düzeyindeki artış oranı, Geri Bildirimler |
Bu çalışmanın sınav ve soru türlerinin belirlenmesinde yönetmelikler ve kanunlar çerçevesinde akademik takvime uygun çalışmanın yapılması gerekmektedir. |
Alt Proses Adı |
1.4-Öğrenme Kaynakları, Erişilebilirlik ve Destekler Prosesi |
|||||
Hedefler |
Eylemler |
Eylem İçin Gerekli Kaynaklar (1) |
Eylemin Termin Tarihi (2) |
Eylemin Gerçekleştirilmesinden Sorumlu Birim / Bölüm / Komisyon (3) |
Eylemin Çıktıları (4) |
Açıklama (5) |
H.3. Öğrencilere sunulan rehberlik ve psikolojik danışmanlık hizmetlerine ilişkin düzenlemeler geliştirmek |
E.3.2. Öğrencilerin sunulan rehberlik ve psikolojik danışmanlık hizmetlerine ilişkin online randevu sisteminin oluşturulması |
Rehberlik ve Psikolojik danışmanların talepleri |
Haziran 2020 |
Bilgi İşlem Web Yazılım Grubu |
iş yükü takip çizelgesi, memnuniyet düzeyindeki artış oranı |
Sistem aktif hale geçtiğinde online olarak randevu alan öğrenci bilgilerinin veri tabanında tutulması kişisel verileri koruma kanunun çerçevesinde işlemlerin yürütülmesi, |
Ana Proses Adı |
2. Ar-Ge ve Topluma Hizmet Prosesi |
|||||
Alt Proses Adı |
2.1. Araştırma Kaynakları ve Hedefleri Prosesi |
|||||
Hedefler |
Eylemler |
Eylem İçin Gerekli Kaynaklar (1) |
Eylemin Termin Tarihi (2) |
Eylemin Gerçekleştirilmesinden Sorumlu Birim / Bölüm / Komisyon (3) |
Eylemin Çıktıları (4) |
Açıklama (5) |
H.4. Laboratuvarlarda bulunan cihazların envanterinin oluşturularak etkin kullanımını sağlamak |
E.4.1. Cihaz envanter yazılımı geliştirilmesi |
Yazılımı Üzerinden Sağlanan İstatistiksel Veriler |
Temmuz 2020 |
Bilgi İşlem Daire Başkalığı |
Cihaz Envanter Raporları, Bilgi İşlem Hizmetleri memnuniyet düzeyindeki Artış oranı
|
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı yazılımı üzerinden elde edilen verilerin işlenerek memnuniyet oranlarına uylaşılmasından sorumludur. |
Ana Proses Adı |
3. Yönetim, İdari ve Destek Prosesi |
|||||
Alt Proses Adı |
3.1.-Yönetimin Etkinliği, Birimlerin Yapısı ve Destek Hizmetleri Prosesi |
|||||
Hedefler |
Eylemler |
Eylem İçin Gerekli Kaynaklar (1) |
Eylemin Termin Tarihi (2) |
Eylemin Gerçekleştirilmesinden Sorumlu Birim / Bölüm / Komisyon (3) |
Eylemin Çıktıları (4) |
Açıklama (5) |
H.1. Organizasyon yapısı ve iş akış süreçlerini güncel tutmak |
G.1.1.1. Güncellenen organizasyon yapısı ve iş akış süreci sayısı |
İlgili Birimler arasında gelen iş akış süreçlerine ilişkin prosesler |
Her yıl temmuz ayı
|
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
|
Toplantı Tutanakları Hedefi gerçekleştirme oranları memnuniyet anketi |
İlgili birimler arasında iş akış diyagramları ve süreçler ilişkin karşılıklı yazılımsal çalışmalar |
Alt Proses Adı |
3.2- Kurum Dışından Tedarik Edilen Hizmetler, Bilgi Yönetim Sistemi ve Kayakların Yönetimi Prosesi |
|||||
Hedefler |
Eylemler |
Eylem İçin Gerekli Kaynaklar (1) |
Eylemin Termin Tarihi (2) |
Eylemin Gerçekleştirilmesinden Sorumlu Birim / Bölüm / Komisyon (3) |
Eylemin Çıktıları (4) |
Açıklama (5) |
H.1. Bakım - onarım ve bilişim hizmetleri ile ilgili sorunların bildirileceği bir yazılım geliştirerek (destek hizmeti) birimlerin bu konulardaki sorun ve ihtiyaçlarını gidererek memnuniyetini artırmak |
E.1.1. Bakım - onarım ve bilişim hizmetleri ile ilgili sorunların iletileceği "destek hizmetleri" yazılımı geliştirilmesi |
Yazılımsal ve donanımsal sorunlara ilişkin raporların tutulması,oluşan sorunlara ilişkin dökümanlar, istatiksel veriler .. |
Agustos 2020 |
Bilgi İşlem Daire Başkanlığ |
Güncel sorunlara ilişkin geri bildirimler, taleplerin verı tabanında tutulması memnuniyet anket formu, Toplantı tutanakları |
İlgili birimlerle koordinasyon yapılarak oluşturulan yazılımın kullanımına ve yetkılerıne ılışkın değerlendirme yapılması ve sıstem uzerınden bılısm sorunlarının takıbi |
H.2. Kurum dışından alınan mal, hizmet ve yapım işleriyle ilgili iç paydaşların memnuniyetini artırmak |
E.2.1. Kurum dışından alınan mal, hizmet ve yapım işlerine ilişkin memnuniyet anketlerinin düzenlenmesi (Açık ihale) |
Menuniyet anketine ilişkin veriler, toplantı tutanakları ve görsel materyaller ihalelere ilişkin istatistik verileri |
Dönem sonları
|
Bilgi İşlem Daire Başkanlığ/İhale komisyonu
|
Anket sonucları |
Birimimiz yazılımın geliştirilmesi sonrasında gerekli veri girişi ve istatistiksel sonuçlara ulaşılmasından sorumludur. |
E.2.2. Şartnamelerin iç paydaşlara yönelik yapılan memnuniyet anket sonuçlarına göre düzenlenmesi |
Menuniyet anketine ilişkin veriler, toplantı tutanakları ve görsel materyaller |
|||||
H.3. Taşınır ve taşınmaz malların yönetimini daha etkin hale getirmek |
E.3.1. Taşınır malların fiili sayımlarının yapılması için ultra yüksek frekanslı radyo frekansı ile tanımlama (UHF-RFID) sistemine geçilmesi |
Taşınır ve Taşınmaz mallara ilişkin mevcut raporlar,Birimlerin envanter kayıtları |
Yıl sonu |
Bilgi İşlem Daire Başkanlığ |
Memnuniyet anketleri, Taşınır ve taşınmaz mallara ilişkin sistem raporları |
Yapılacak olan yazılıma ilişkin Radyo frekansı ile tanıma sisteminin geliştirilmesi |
H.4. Kütüphane kaynaklarından tüm birimlerin faydalanmasını sağlayarak kütüphane hizmetlerindeki memnuniyet oranını artırmak |
E.4.1. Merkez kampüs dışındaki birimlerinde kütüphaneden faydalanabilmeleri için "online kitap talebi" yazılımı geliştirilmesi |
Kütüphane de bulunan kitapların tamamının veritabanın aktarılması,Kitap taleplerine ilişkin geri bildidirmler |
Yıl sonu |
Bilgi İşlem Daire Başkanlığ |
Menuniyet anketleri, kitap taleplerine ilişkin raporlar. |
Yapılacak olan web yazılımına ilişkin öğrenci ve personellerin kiplaraının .net üzerinden online anlık takibi yapılması |
Ana Proses Adı |
4. Ölçme ve İyileştirme Prosesi |
|||||
Alt Proses Adı |
4.1. Paydaş Memnuniyeti Prosesi |
|||||
Hedefler |
Eylemler |
Eylem İçin Gerekli Kaynaklar (1) |
Eylemin Termin Tarihi (2) |
Eylemin Gerçekleştirilmesinden Sorumlu Birim / Bölüm / Komisyon (3) |
Eylemin Çıktıları (4) |
Açıklama (5) |
H.1. Tek merkezden yönetilen ve tüm paydaşlara açık bir yazılım geliştirilerek her birimin web sayfası aracılığıyla dilek, görüş ve önerilerini almak |
E.1.1. Paydaşların dilek, görüş ve önerilerinin alınabileceği program yazılımının (E-İMER) tamamlanması |
Birimler hakkında gelen geri bildirimler, toplantı tutanakları, |
Temmuz 2020
|
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
|
Toplantı Tutanakları Hedefi gerçekleştirme oranları memnuniyet anketi |
İlgili birimler arasında iş akış diyagramları ve süreçler ilişkin karşılıklı yazılımsal çalışmalar |
Alt Proses Adı |
4.2- Kalite Yönetim Sistemi İç Tetkik Prosesi |
|||||
Hedefler |
Eylemler |
Eylem İçin Gerekli Kaynaklar (1) |
Eylemin Termin Tarihi (2) |
Eylemin Gerçekleştirilmesinden Sorumlu Birim / Bölüm / Komisyon (3) |
Eylemin Çıktıları (4) |
Açıklama (5) |
H.2. İç tetkik verilerini toplamak, raporlamak, düzeltici risk analizleri yapmak |
E.2.1. İç tetkik verilerinin elektronik ortamda takibinin yapılmasına yönelik bir yazılım geliştirilmesi |
Birimler hakkında gelen geri bildirimler, toplantı tutanakları, |
Temmuz 2020
|
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
|
Toplantı Tutanakları Hedefi gerçekleştirme oranları memnuniyet anketi |
İlgili birimler arasında iş akış diyagramları ve süreçler ilişkin karşılıklı yazılımsal çalışmalar |
(1) Bu alana somut kaynaklar yazılacaktır.
(2) Eylemin hangi tarihte veya hangi tarih aralığında yapılacağı açık şekilde yazılacaktır. (Örnek; Her yıl Mayıs ayı veya Aralık 2019)
(3)Eylemin planlanması ve gerçekleştirilmesinden sorumlu olacaklar belirtilecektir. (Örnek; Bölüm Başkanı, Birim Kalite Temsilcisi, veya Birim Kalite Komisyonu gibi)
(4) Eylemin ve eyleme tanımlı göstergelerin gerçekleştiğini belgeleyen kanıtlar yazılacaktır.
(5) İhtiyaç duyulması halinde ek bilgi için doldurulacaktır