| Ana Proses Adı | 1- Eğitim Öğretim Prosesi | |||||||||||||||||||||||
| Alt Proses Adı | 
 | |||||||||||||||||||||||
| Hedefler | Eylemler | Eylem için gerekli kaynaklar (1) | Eylemin temin tarihi (2) | Eylemin gerçekleştirilmesinden sorumlu birim/ bölüm/ komisyon (3) | Eylemin çıktıları (4) | Açıklama | ||||||||||||||||||
| H.1. İç ve dış paydaşlardan alınan görüşler çerçevesinde programlar tasarlamak | E.1.1. Paydaş görüşlerinin alınması için anketler | Anket formları, SPSS programı | Her eğitim-öğretim yılının Haziran ayı | Birim Kalite Güvence Komisyonu | Anket raporları | 
 | ||||||||||||||||||
| H.2. Ders bilgi paketlerini oluşturmak ve güncel tutmak | E.2.1. Ders bilgi paketlerinin oluşturulması ve | Ders bilgi paketi | Her eğitim-öğretim yılının Haziran-Temmuz ayı | Bölüm Başkanlıkları | Ders bilgi paketleri | 
 | 
 | 
 | ||||||||||||||||
| H.3. Mezunlarla iletişimi güçlü tutmak | E.3.1. Mezunlarla iletişimin artırılması için eylem | Mezunlara yönelik eylem planı | Her eğitim-öğretim yılının Haziran-Temmuz ayı | Dekanlık | Mezun sistemi oluşturulması | 
 | 
 | 
 | ||||||||||||||||
| H.4. Akademisyenlerin yazılı sınavlarda alternatif soru tiplerini kullanmalarını sağlamak | E.4.1. Öğretim elemanlarına, sınavlarında alternatif | Akademik kurul bilgilendirilmesi | Her eğitim-öğretim yılının Ekim-Şubat ayı | Birim Kalite Güvence Komisyonu | Alternatif soru tipleri çıktısı | 
 | ||||||||||||||||||
| 
 | E.4.3 Birim kalite komisyonları tarafından her | Bölüm kurul toplantılarında bilgilendirme yapmak | Eğitim-öğretim yılı içerisinde | Birim Kalite Güvence Komisyonu | Soru tiplerinin kontrolünün sağlamak adına oluşturulan raporlar | 
 | ||||||||||||||||||
| H.5. Birimler tarafından program tanıtımları yapılarak başarılı öğrencilerin tercihlerini artırmak | E.5.1. Her akademik birimde programların tanıtımı | Poster, Akademik kariyer günleri, Bölüm tanıtım etkinlikleri, Sergiler, Seminerler, Yarışmalar | Eğitim-öğretim yılı içerisinde | Dekanlık | Üniversitenin tercih edilebilirliğini artırmak adına yapılan seminerler | 
 | ||||||||||||||||||
| Alt Proses Adı | 1.2- Öğrenci Merkezli Öğrenme, Öğretme ve Değerlendirme Prosesi | |||||||||||||||||||||||
| Hedefler | Eylemler | Eylem için gerekli kaynaklar (1) | Eylemin temin tarihi (2) | Eylemin gerçekleştirilmesinden sorumlu birim/ bölüm/ komisyon (3) | Eylemin çıktıları (4) | Açıklama | ||||||||||||||||||
| H.1. Programlarda yer alan derslerin kredi değerlerini belirlemek için iş yükü anketleri uygulamak | E.1.1. İş yükü anketlerinin güncellenip | Anket çıktıları | Her eğitim-öğretim yılının Eylül-Ekim ayları | Birim Kalite Güvence Komisyonu | Anket raporu | 
 | ||||||||||||||||||
| 
 | E.1.2. İş yükü anketlerine göre ders planlarının | Anketler | Her eğitim-öğretim yılının Eylül-Ekim ayları | Dekanlık | Anket raporu | 
 | ||||||||||||||||||
| H.2. Öğrencilerin, akademik danışmanlarına ilişkin görüşlerinin belirlenmesi amacıyla anketler uygulamak | E.2.1. Uygulanan anketlerin rapor haline getirilerek | Başarı Durumu Formunun hazırlanması | Her eğitim-öğretim yılının Eylül-Şubat ayları | Akademik danışmanlar | Anket raporu | 
 | ||||||||||||||||||
| H.3. Öğrenci başarı durum formlarının her dönem | E.3.1. Öğrenci başarı durum formlarının | Başarı Durumu Formunun raporu | Her eğitim-öğretim yılının Ekim-Mart ayları | Akademik danışmanlar | Başarı durum formu | 
 | ||||||||||||||||||
| H.4. Staj veya uygulama imkânlarını artırmak | E.4.1. Staj veya uygulama yapılan program sayısını | Meslek odaları ile işbirlikleri | Staj dönemi | Staj Komisyonu Başkanlığı | Meslek odaları ve diğer kuruluşlarla yapılan görüşmeler, yazışmalar | 
 | ||||||||||||||||||
| H.5. Öğrenci başarısını ölçme ve değerlendirmede | E.5.1. Öğretim elemanlarına, eğitim öğretim | Başarı ve ders değerlendirme kriterleri | Eğitim-öğretim dönemi | Birim Kalite Güvence Komisyonu | Projeler, ödevler | 
 | 
 | 
 | ||||||||||||||||
| H.6. 21. yy yetkinliklerini program kazanımlarına | E.6.1. Bilgi iletişim teknolojilerinin kullanımı, karar | Seminer, konferans, sempozyum vb. akademik faaliyetlere katılım | Yıl boyu | Dekanlık | Seminerler ve diğer etkinlikler | 
 | ||||||||||||||||||
| Alt Proses Adı | 1.3-Öğrencinin Kabulü ve Gelişimi, Tanıma, Sertifikalandırma ve Eğitim Öğretim Kadrosu Prosesi | |||||||||||||||||||||||
| Hedefler | Eylemler | Eylem için gerekli kaynaklar (1) | Eylemin temin tarihi (2) | Eylemin gerçekleştirilmesinden sorumlu birim/ bölüm/ komisyon (3) | Eylemin çıktıları (4) | Açıklama | ||||||||||||||||||
| H.1. Merkezi yerleştirme ile gelen öğrencilere | E.1.1. Üniversitemizi tercih edecek aday öğrenciler | Her türlü tanıtım faaliyetleri | Haziran-Temmuz ayları | Dekanlık | Üniversitenin görünürlüğünü artırmak, öğrenciler için ön üniversiteye ön hazırlık sağlamak asına tanıtıcı seminerler, dökümanlar | 
 | ||||||||||||||||||
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | ||||||||||||||||||
| H.2. Merkezi yerleştirme dışında kalan öğrenciler | E.2.1. Merkezi yerleştirme dışında kalan öğrenciler | Oryantasyon programı | Her eğitim-öğretim döneminin Eylül ayı | Dekanlık | Öğrencinin üniversiteye adaptasyon sürecini hızlandırmak adına oryantasyon programları | 
 | ||||||||||||||||||
| H.3. Önceki formal, non-formal ve informal | 
 | Dönem başı iş akış sürecinin belirlenmesi | Dönem başları | Dekan Yardımcısı | Farklı öğrenme teknikleri sunmak adına bilgilendirme toplantıları | 
 | ||||||||||||||||||
| H.4. Öğrencilerin akademik ve kariyer gelişimini | E.4.1. Öğrencilerin kariyer gelişimlerine yönelik | Atölye çalışmaları, teknik geziler, seminer vb. faaliyetler | Eğitim-öğretim dönemi | Bölüm Başkanlıkları | Öğrencilere sosyal ve kültürel faaliyet imkânı sunmak adına geziler, seminerler | 
 | ||||||||||||||||||
| H.5. Eğitim öğretim kadrosunun yetkinlikleri ile | E.5.1. Öğretim elemanlarının doktora \ özel | Lisansüstü faaliyetler ve çalışma alanları doğrultusunda ders görevlendirmeleri yapmak | Ders dağılımlarının yapıldığı dönemi | Bölüm Başkanlıkları | Öğretim elemanının uzmanlık alanlarına yönelik uygun ders dağılımlarının yapılması | 
 | 
 | 
 | ||||||||||||||||
| 
 | E.5.2. Bir programda yer alan öğretim | Eğitim-Öğretim yılı içerisindeki tüm faaliyetlerin gözetilmesiyle suretiyle gerekli dağılımların yapılması | Ders dağılımlarının yapıldığı dönemi | Bölüm Başkanlıkları | Öğretim elemanlarının bilimsel çalışmalarını yürütebilmesi adına gerekli zamanın sağlanması, haftalık ders saatlerinin oluşturulması | 
 | 
 | 
 | ||||||||||||||||
| H.6. Kurum dışından ders vermek üzere | E.6.1. İhtiyaç durumunda kurum dışından öğretim elemanı talep edilmesi | Öğretim elemanının seçilmesi | İhtiyaç durumunda eğitim- öğretim dönem başları | Dekanlık/ Bölüm Başkanlıkları | Gerekli durumlarda kadro talebini karşılamak | 
 | ||||||||||||||||||
| Ana Proses Adı | 2- Araştırma Geliştirme Ve Topluma Hizmet Prosesi | |||||||||||||
| Alt Proses Adı | 2.1- Araştırma Kaynakları ve Hedefleri | |||||||||||||
| Hedefler | Eylemler | Eylem için gerekli kaynaklar (1) | Eylemin temin tarihi (2) | Eylemin gerçekleştirilmesinden sorumlu birim/ bölüm/ komisyon (3) | Eylemin çıktıları (4) | Açıklama | ||||||||
| H.1. Birimler tarafından Ar-Ge süreçleri ile eğitim öğretim | E.1.1. Lisans ve lisansüstü öğrencilerin Ar-Ge | Kamu kuruluşlarından ve STK'lar ile işbirliği yapılması | Tüm yıl boyunca | Akademik personel | Birim web sitesinde raporların ve faaliyetlerin yayınlanması | 
 | ||||||||
| 
 | E.1.2. Kuluçka Merkezi ve Hobi Atölyesinin | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | ||||||||
| H.3. Sosyo-ekonomik ve sosyo-kültürel yapıya katkı | E.3.1. Çay ana maddeli ürünler geliştirilmesine | Kamu kuruluşlarından ve STK'lar ile işbirliği yapılması | Tüm yıl boyunca | Akademik personel | Projeler geliştirmek | 
 | ||||||||
| 
 | E.3.2. Şehrin ve bölgenin sosyo ekonomik ve | Kamu kuruluşlarından ve STK'lar ile işbirliği yapılması | Tüm yıl boyunca | Akademik personel | Konferanslar, projeler | 
 | 
 | 
 | ||||||
| H.4. Laboratuvarlarda bulunan cihazların | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | Fakültemiz laboratuvarlarında cihaz mevcut değildir. | ||||||||
| Alt Proses Adı | 2.2- Araştırma Performansının İzlenmesi ve İyileştirilmesi | |||||||||||||
| Hedefler | Eylemler | Eylem için gerekli kaynaklar (1) | Eylemin termin tarihi (2) | Eylemin gerçekleştirilmesinden sorumlu birim/ bölüm/ komisyon (3) | Eylemin çıktıları (4) | Açıklama | ||||||||
| H.2. Birimler tarafından öğretim elamanlarının | E.2.1. Araştırma Performansı en iyi öğretim | Fakülte web sayfasında çeşitli haberlerin yayınlanması | Tüm yıl boyunca | Dekanlık | Birim web sayfasında araştırmaların yayınlanması | 
 | ||||||||
| H.3. Birimlerin Ar-Ge faaliyetleriyle ilgili ve öğretim | 
 | Gerekli veri çıktılarının yayınlanması | Tüm yıl boyunca | Dekanlık | Özdeğerlendirme raporları | 
 | ||||||||
| Ana Proses Adı | 3- Yönetim, İdari Ve Destek Prosesi | |||||
| Alt Proses Adı | 3.1.-Yönetimin Etkinliği, Birimlerin Yapısı ve Destek Hizmetleri | |||||
| Hedefler | Eylemler | Eylem için gerekli kaynaklar (1) | Eylemin temin tarihi (2) | Eylemin gerçekleştirilmesinden sorumlu birim/ bölüm/ komisyon (3) | Eylemin çıktıları (4) | Açıklama | 
| H.1. Organizasyon yapısı ve iş akış süreçlerini | İş akışlarının hazırlanması ve organizasyon yapısının oluşturulması | İş akış formları ve organizasyon şeması | Tüm yıl boyunca | Birim Kalite Güvence Komisyonu | İş akış formları | 
 | 
- 
	Bu alana somut kaynaklar yazılacaktır. 
- 
	Eylemin hangi tarihte veya hangi tarih aralığında yapılacağı açık şekilde yazılacaktır. (Örnek; Her yıl Mayıs ayı veya Aralık 2019) 
- 
	Eylemin planlanması ve gerçekleştirilmesinden sorumlu olacaklar belirtilecektir. (Örnek; Bölüm Başkanı, Birim Kalite Temsilcisi, veya Birim Kalite Komisyonu gibi) 
- 
	Eylemin ve eyleme tanımlı göstergelerin gerçekleştiğini belgeleyen kanıtlar yazılacaktır. 
- 
	İhtiyaç duyulması halinde ek bilgi için doldurulacaktır. 
