Ana Proses Adı |
3- Yönetim, İdari Ve Destek Prosesi |
|||||
Alt Proses Adı |
3.1- Yönetimin Etkinliği, Birimlerin Yapısı Ve Destek Hizmetleri |
|||||
Hedefler |
Eylemler |
Eylem için gerekli kaynaklar (1) |
Eylemin temin tarihi (2) |
Eylemin gerçekleştirilmesinden sorumlu birim/ bölüm/ komisyon (3) |
Eylemin çıktıları (4) |
Açıklama |
H.1 Organizasyon yapısı ve iş akış süreçlerini güncel tutmak |
E.1.1 Kalite Koordinatörlüğü tarafından birimlerdeki organizasyon yapısı ve iş akış süreçlerinin güncelliğinin takip edilmesi |
Daire Başkanının talebi |
Her yıl mart ayında |
Birim web sayfası görevlileri |
Birim web sayfası |
Birimimiz organizasyon yapısı ve iş akış süreçlerine yönelik güncellemeleri Kalite Koordinatörlüğüne bildirmekten ve göstergelerin hazırlanmasından sorumludur. |
Alt Proses Adı |
3.2-Kurum Dışından Tedarik Edilen Hizmetler, Bilgi Yönetim Sistemi Ve Kaynakların Yönetimi |
|||||
Hedefler |
Eylemler |
Eylem için gerekli kaynaklar (1) |
Eylemin temin tarihi (2) |
Eylemin gerçekleştirilmesinden sorumlu birim/ bölüm/ komisyon (3) |
Eylemin çıktıları (4) |
Açıklama |
H.1 Bakım - onarım ve bilişim hizmetleri ile ilgili sorunların bildirileceği bir yazılım geliştirerek (destek hizmeti) birimlerin bu konulardaki sorun ve ihtiyaçlarını gidererek memnuniyetini artırmak |
E.1.1 Bakım - onarım ve bilişim hizmetleri ile ilgili sorunların iletileceği "destek hizmetleri" yazılımı geliştirilmesi |
Üniversitemiz Arıza Takip Sistemi |
Her yıl mart ayı |
Daire Başkanı |
İstatiksel verileri ve memnuniyet oranını içeren rapor |
Birimimiz güncellemeleri Kalite Koordinatörlüğüne bildirmekten ve göstergelerin hazırlanmasından sorumludur. |
H.2 Kurum dışından alınan mal, hizmet ve yapım işleriyle ilgili iç paydaşların memnuniyetini artırmak |
E.2.1 Kurum dışından alınan mal, hizmet ve yapım işlerine ilişkin memnuniyet anketlerinin düzenlenmesi |
Anket formları |
Her yıl mart ayı |
Birim kalite temsilcisi |
Anket raporları |
|
E.2.2 Şartnamelerin iç paydaşlara yönelik yapılan memnuniyet anket sonuçlarına göre düzenlenmesi |
Şartname |
Her yıl mart ayı |
Daire Başkanlığı teknik personeli |
Mal, hizmet ve yapım işleri alımları için kullanılacak düzenlenmiş şartnameler ve sayısı |
|
|
H.3 Taşınır ve taşınmaz malların yönetimini daha etkin hale getirmek |
E.3.2 Taşınmaz yönetmeliğine göre hazırlanması gereken raporların hazırlanarak her yıl Üniversitemiz internet sitesinde yayınlanması |
Üniversitemiz Mekan Yönetim Sistemi |
Her yıl mart ayı |
Birim taşınmaz sorumlusu |
Sistemden alınan raporun Birim web sayfasında yayınlanması |
|
-
Bu alana somut kaynaklar yazılacaktır.
-
Eylemin hangi tarihte veya hangi tarih aralığında yapılacağı açık şekilde yazılacaktır. (Örnek; Her yıl Mayıs ayı veya Aralık 2019)
-
Eylemin planlanması ve gerçekleştirilmesinden sorumlu olacaklar belirtilecektir. (Örnek; Bölüm Başkanı, Birim Kalite Temsilcisi, veya Birim Kalite Komisyonu gibi)
-
Eylemin ve eyleme tanımlı göstergelerin gerçekleştiğini belgeleyen kanıtlar yazılacaktır.
-
İhtiyaç duyulması halinde ek bilgi için doldurulacaktır.