|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RİSK OYLAMA FORMU 2019 Gerçekleşme |
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Risk: |
Ar-Ge çalışmalarından beklenen faydanın sağlanamaması riski |
|||||||
Sıra |
Ad Soyad |
Etki |
Olasılık |
Risk Puanı |
Değerdendirme |
|||
1 |
KEMAL KÜÇÜKERGÜLER |
3 |
2 |
6 |
Düşük Risk |
|||
Ortalama Puan |
3 |
2 |
6 |
Düşük Risk |
||||
Risk: |
Bilgisayar laboratuvarlarının yetersiz olması riski |
|||||||
Sıra |
Ad Soyad |
Etki |
Olasılık |
Risk Puanı |
Değerdendirme |
|||
1 |
SÜLEYMAN ÇAKIR |
9 |
9 |
81 |
Yüksek Risk |
|||
2 |
SABRİ MERAL |
8 |
8 |
64 |
Orta Risk |
|||
3 |
MEHMET ÇAKIR |
5 |
5 |
25 |
Düşük Risk |
|||
Ortalama Puan |
7 |
7 |
49 |
Orta Risk |
||||
Risk: |
Birim kütüphanesinin yetersiz olması riski |
|||||||
Sıra |
Ad Soyad |
Etki |
Olasılık |
Risk Puanı |
Değerdendirme |
|||
1 |
SABRİ MERAL |
9 |
9 |
81 |
Yüksek Risk |
|||
2 |
SÜLEYMAN ÇAKIR |
7 |
7 |
49 |
Orta Risk |
|||
3 |
MEHMET ÇAKIR |
5 |
5 |
25 |
Düşük Risk |
|||
Ortalama Puan |
7 |
7 |
49 |
Orta Risk |
||||
Risk: |
Birimimizde kapsamlı bir arşivin olmaması riski |
|||||||
Sıra |
Ad Soyad |
Etki |
Olasılık |
Risk Puanı |
Değerdendirme |
|||
1 |
SABRİ MERAL |
9 |
9 |
81 |
Yüksek Risk |
|||
2 |
MEHMET ÇAKIR |
5 |
5 |
25 |
Düşük Risk |
|||
3 |
SÜLEYMAN ÇAKIR |
5 |
2 |
10 |
Düşük Risk |
|||
Ortalama Puan |
6 |
5 |
30 |
Orta Risk |
||||
Risk: |
Kurum dışından sağlanan hizmetlere yönelik memnuniyetin artırılamaması riski |
|||||||
Sıra |
Ad Soyad |
Etki |
Olasılık |
Risk Puanı |
Değerdendirme |
|||
1 |
KEMAL KÜÇÜKERGÜLER |
3 |
9 |
27 |
Orta Risk |
|||
Ortalama Puan |
3 |
9 |
27 |
Orta Risk |
||||
Risk: |
Okulumuzun mevcut internet ağının kesilmesi ve yavaş çalışması riski |
|||||||
Sıra |
Ad Soyad |
Etki |
Olasılık |
Risk Puanı |
Değerdendirme |
|||
1 |
SABRİ MERAL |
8 |
8 |
64 |
Orta Risk |
|||
2 |
SÜLEYMAN ÇAKIR |
8 |
8 |
64 |
Orta Risk |
|||
3 |
MEHMET ÇAKIR |
5 |
5 |
25 |
Düşük Risk |
|||
Ortalama Puan |
7 |
7 |
49 |
Orta Risk |
Risk: |
Öğrenci olmaması ve öğretim elemanı bulunamaması riski |
|||||
Sıra |
Ad Soyad |
Etki |
Olasılık |
Risk Puanı |
Değerdendirme |
|
1 |
KEMAL KÜÇÜKERGÜLER |
9 |
8 |
72 |
Yüksek Risk |
|
Ortalama Puan |
9 |
8 |
72 |
Yüksek Risk |
||
Risk: |
Öğrencilerin program yeterliliklerine sahip olmadan mezun olması riski |
|||||
Sıra |
Ad Soyad |
Etki |
Olasılık |
Risk Puanı |
Değerdendirme |
|
1 |
KEMAL KÜÇÜKERGÜLER |
7 |
5 |
35 |
Orta Risk |
|
2 |
MEHMET ÇAKIR |
2 |
0 |
0 |
Düşük Risk |
|
Ortalama Puan |
5 |
3 |
15 |
Düşük Risk |
||
Risk: |
Öğretim elemanlarının yeterli özeni göstermemesi riski |
|||||
Sıra |
Ad Soyad |
Etki |
Olasılık |
Risk Puanı |
Değerdendirme |
|
1 |
KEMAL KÜÇÜKERGÜLER |
8 |
6 |
48 |
Orta Risk |
|
Ortalama Puan |
8 |
6 |
48 |
Orta Risk |
||
Risk: |
Programların öğrenci merkezli öğrenmeyi sağlayacak şekilde olmaması riski |
|||||
Sıra |
Ad Soyad |
Etki |
Olasılık |
Risk Puanı |
Değerdendirme |
|
1 |
KEMAL KÜÇÜKERGÜLER |
5 |
7 |
35 |
Orta Risk |
|
Ortalama Puan |
5 |
7 |
35 |
Orta Risk |
||
Risk: |
Tetkiklerin etkin olarak yapılamaması riski |
|||||
Sıra |
Ad Soyad |
Etki |
Olasılık |
Risk Puanı |
Değerdendirme |
|
1 |
KEMAL KÜÇÜKERGÜLER |
4 |
2 |
8 |
Düşük Risk |
|
Ortalama Puan |
4 |
2 |
8 |
Düşük Risk |
||
Risk: |
Yönetim ve personelin süreci sahiplenmemesi riski |
|||||
Sıra |
Ad Soyad |
Etki |
Olasılık |
Risk Puanı |
Değerdendirme |
|
1 |
KEMAL KÜÇÜKERGÜLER |
6 |
5 |
30 |
Orta Risk |
|
Ortalama Puan |
6 |
5 |
30 |
Orta Risk |
||