Projenin Adı |
|
|
|
|||||||
|
|
|||||||||
|
|
|
||||||||
Birim |
………..………………………..…..Fakültesi / Enstitüsü / Meslek Yüksekokulu / Yüksekokulu / Uygulama ve Araştırma Merkezi |
|
|
|||||||
|
|
|||||||||
|
|
|
||||||||
Proje Konusu |
|
Eğitim |
|
Turizm |
|
|
||||
|
Kültür-sanat |
|
Spor |
|
|
|||||
|
Afet ve Acil Durum |
|
Sağlık |
|
|
|||||
|
Çevre |
|
Dezavantajlı Gruplar |
|
|
|||||
|
Eğitim |
|
Sosyal destek |
|
|
|||||
|
Hayvan Hakları |
|
Diğer (Lütfen belirtiniz………….) |
|
|
|||||
|
|
|
||||||||
Proje Yürütücüsünün Pozisyonu |
Akademik Personel İdari Personel Öğrenci |
|
|
|||||||
Proje Bütçesi |
Var Yok |
|
|
|||||||
Uluslararası Fon Kullanımı |
Var (Açıklayınız…………………………………………………………….……) Yok |
|
|
|||||||
Projenin Türü |
Ders veya proje ödevi kapsamında yaptırılan ve belirli bir kredisi olan sosyal sorumluluk projesi Öğrenci toplulukları aracılığı ile yapılan sosyal sorumluluk projesi Akademik/idari birim aracığıyla yapılan sosyal sorumluluk projesi |
|
|
|||||||
Dezavantajlı Bireylere/ Gruplara Etkisi |
Var (Açıklayınız……………………………………………………………………………..) Yok
Var ise lütfen dezavantaj grubunu seçiniz. Kadın Çocuk Yaşlı Engelli Diğer (Lütfen belirtiniz………….) |
|
|
|||||||
Proje Süresi (Ay) |
İki (2) ay ve üzeri İki (2) aydan daha kısa |
|
|
|||||||
Projenin Başlama Tarihi |
gg/aa/yy |
|
|
|||||||
Projenin Bitiş Tarihi |
gg/aa/yy |
|
|
|||||||
Projeye Katkı Sağlayabilecek Kurum / Kuruluşlar |
1- 2- 3- |
|
|
|||||||
Projede Uluslararası İşbirliği Yapılan Kurum / Kuruluşlar |
1- 2- 3- |
|
|
|||||||
Toplam Katılımcı Sayısı |
|
|
|
|||||||
Katılımcı Öğrenci Sayısı |
|
|
|
|||||||
Katılımcı Ülke Sayısı |
|
Ülke adları:……………… |
|
|
||||||
Projenin Gerçekleştirildiği Yer (İl) |
|
|
|
|||||||
|
Projenin Toplumsal Katkı Boyutu |
|
||||||||
|
Eğitim ve Öğretim |
Öğrencilere ve topluma yönelik eğitim materyalleri ve metotları geliştirmeye, öğrencilerin ve toplumun eleştirel düşünme ve problem çözme becerilerini artırmaya odaklanan çalışmalardır. |
|
|||||||
|
Sağlık |
Sağlıkla ilgili araştırmalar, tedavi yöntemleri, sağlığı geliştirme-koruma-iyileştirme, kronik hastalıklarla mücadele gibi konularda öğrencilere ve topluma yönelik düzenlenen çalışmalardır. |
|
|||||||
|
Sosyal Hizmetler ve Toplumsal Eşitlik |
Sosyal adalet, eşitlik ve toplulukların refahını iyileştirmeye yönelik çalışmalardır. |
|
|||||||
|
Çevre ve Sürdürülebilirlik |
Çevre koruma, iklim değişikliğiyle mücadele, sürdürülebilir kalkınma ve yenilenebilir enerji kaynaklarının geliştirilmesi gibi konularda yürütülen çalışmalardır. |
|
|||||||
|
Teknolojik ve Bilimsel Yenilikler |
Yeni teknolojilerin geliştirilmesi, bilimsel araştırmalar ve bu araştırmaların toplumun geneline nasıl fayda sağlayabileceğine odaklanan çalışmalardır. |
|
|||||||
|
Ekonomik Kalkınma ve Girişimcilik |
Ekonomik büyümeyi teşvik eden, iş fırsatları yaratan ve yerel topluluklara ekonomik katkı sağlayan girişimcilik ve inovasyon çalışmalarıdır. |
|
|||||||
|
Kültürel ve Sanatsal Etkinlikler |
Sanat ve kültür alanında yenilikler yapmayı, toplumsal farkındalığı artırmayı ve kültürel mirası korumayı amaçlayan çalışmalardır. |
|
|||||||
|
Uluslararası İş birliği ve Diplomasi |
Uluslararası ilişkileri geliştiren, küresel sorunlara çözüm arayan ve ülkeler arasında bilgi ve kaynak paylaşımını teşvik eden çalışmalardır. |
|
|||||||
|
Toplum yararına yapılacak diğer çalışmalar |
Belirtiniz…….. |
|
|||||||
|
Projenin Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları ile İlişkisi |
|
||||||||
|
Yoksulluğa Son |
Yoksulluğun tüm biçimlerini her yerde sona erdirmek |
|
|||||||
|
Açlığa Son |
Açlığı bitirmek, gıda güvenliğine ve iyi beslenmeye ulaşmak ve sürdürülebilir tarımı desteklemek |
|
|||||||
|
Sağlık ve Kaliteli Yaşam |
Sağlıklı ve kaliteli yaşamı her yaşta güvence altına almak |
|
|||||||
|
Nitelikli Eğitim |
Kapsayıcı ve hakkaniyete dayanan nitelikli eğitimi sağlamak ve herkes için yaşam boyu öğrenim fırsatlarını teşvik etmek |
|
|||||||
|
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği |
Cinsiyet eşitliğini sağlamak ve tüm kadınlar ile kız çocuklarını güçlendirmek. |
|
|||||||
|
Temiz Su ve Sanitasyon |
Herkes için erişilebilir su ve atıksu hizmetlerini ve sürdürülebilir su yönetimini güvence altına almak. |
|
|||||||
|
Erişilebilir ve Temiz Enerji |
Herkes için karşılanabilir, güvenilir, sürdürülebilir ve modern enerjiye erişimi sağlamak. |
|
|||||||
|
İnsana Yakışır İş ve Ekonomik Büyüme |
İstikrarlı, kapsayıcı ve sürdürülebilir ekonomik büyümeyi, tam ve üretken istihdamı ve herkes için insana yakışır işleri desteklemek. |
|
|||||||
|
Sanayi, Yenilikçilik ve Altyapı |
Dayanıklı altyapılar tesis etmek, kapsayıcı ve sürdürülebilir sanayileşmeyi desteklemek ve yenilikçiliği güçlendirmek. |
|
|||||||
|
Eşitsizliklerin Azaltılması |
Ülkelerin içinde ve arasında eşitsizlikleri azaltmak. |
|
|||||||
|
Sürdürülebilir Şehirler ve Topluluklar |
Şehirleri ve insan yerleşimlerini kapsayıcı, güvenli, dayanıklı ve sürdürülebilir kılmak. |
|
|||||||
|
Sorumlu Üretim ve Tüketim |
Sürdürülebilir üretim ve tüketim kalıplarını sağlamak. |
|
|||||||
|
İklim Eylemi |
İklim değişikliği ve etkileri ile mücadele için acilen eyleme geçmek. |
|
|||||||
|
Sudaki Yaşam |
Sürdürülebilir kalkınma için okyanusları, denizleri ve deniz kaynaklarını korumak ve sürdürülebilir kullanmak. |
|
|||||||
|
Karasal Yaşam |
Karasal ekosistemleri korumak, iyileştirmek ve sürdürülebilir kullanımını desteklemek; sürdürülebilir orman yönetimini sağlamak; çölleşme ile mücadele etmek; arazi bozunumunu durdurmak ve tersine çevirmek; biyolojik çeşitlilik kaybını engellemek. |
|
|||||||
|
Barış, Adalet ve Güçlü Kurumlar |
Sürdürülebilir kalkınma için barışçıl ve kapsayıcı toplumlar tesis etmek, herkes için adalete erişimi sağlamak ve her düzeyde etkili, hesap verebilir ve kapsayıcı kurumlar oluşturmak. |
|
|||||||
|
Amaçlar İçin Ortaklıklar |
Uygulama araçlarını güçlendirmek ve sürdürülebilir kalkınma için küresel ortaklığı canlandırmak. |
|
|||||||
|
|
|
|
|||||||
Projenin Hedef Kitlesi |
Hedef Gruplar |
Yaş Aralığı |
|
|
||||||
1- |
|
|
|
|||||||
2- |
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PROJE DETAYLARI |
Projenin Uygulanacağı Yer(ler) |
İl, İlçe, Uygulama Birimi sıralamasıyla belirtiniz.
|
Projenin Amaçları |
Projenin amaçlarını açıklayınız.
|
Projenin Hedefleri |
|
Projenin Özeti |
Projenizi amaç-faaliyet-sonuç bağlamında özetleyiniz.(Proje ait özet bilgi (azami 200 kelime) ve çıktıların (azami 5 adet, 400 kelime)içerecek şekilde düzenleyebilirsiniz)
|
Faaliyetlerin Açıklanması |
Proje kapsamında gerçekleştirilmesi planlanan her bir ana faaliyet ve ana faaliyetlere ilişkin alt faaliyetlerin detaylı açıklamasını yapınız.
Faaliyet 1: Projeniz kapsamında gerçekleştirilen faaliyetleri açıklayınız.
Faaliyet 2:
Faaliyet 3:
|
BEKLENEN SONUÇLAR |
Proje Ürünleri / Somut Çıktılar |
Proje sonunda hedef kitlenin durumundaki gelişmeler; elde edilmesi öngörülen ürünler/somut çıktılar (azami 5 adet hedef,400 kelime biçiminde belirtiniz)
|
Sürdürülebilirlik |
Projenin hedef kitle üzerinde oluşturacağı somut etkiler devamlılık arz edecek mi? Proje bitimi sonrasında faaliyetler sonraki eğitim dönemlerinde devam edecek mi?
|
PROJE MALİYETİ |
|||||||
Gereksinimler |
Miktar |
Birim Maliyet |
Toplam Maliyet |
||||
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
||||
|
|
|
Genel Toplam= |
||||
PROJE GRUBU ÜYE BİLGİLERİ |
|||||||
Adı-Soyadı |
Birim |
|
Telefon |
||||
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
||||
|
|||||||
PROJE YÜRÜTÜCÜSÜ | |||||||
Ad-Soyad / Ünvan |
|
İmza |
|||||
Birim |
|
||||||
Tarih |
|
||||||
DANIŞMAN ÖĞRETİM ELEMANI | |||||||
Ad-Soyad / Ünvan |
|
İmza |
|||||
Birim |
|
||||||
Tarih |
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EKLER:
(Sosyal sorumluluk projesi kapsamında materyalleri (afiş, broşür, poster, logo, vb faaliyet için gerçekleştirilen) ve gerçekleştirdiğiniz faaliyetlere ilişkin görsel dokümanlar (duyuru, fotoğraf, ekran görüntüsü, vb.) eklenebilir.