2- ARAŞTIRMA GELİŞTİRME VE TOPLUMA HİZMET |
|||
Prosesin Adı |
2.2- Araştırma Performansının izlenmesi ve iyileştirilmesi |
||
Prosesin sahipleri |
Sorumlu Rektör Yardımcısı, Dekanlar, Müdürler, TTO ve BAP Koordinatörü |
||
Prosesin Girdileri |
Akademik personel, Cihaz ve Ekipman, Laboratuvar |
||
Prosesin Çıktıları |
Eğitim, Sertifika, Proje, Patent, Yayın, Kılavuz, Rapor |
||
Prosesin Kaynakları |
Bütçe, Laboratuvar, Cihaz, Zaman ve İnsan |
||
İlişkili Prosesler |
Araştırma kaynakları ve hedefleri |
||
HEDEFLER |
Sorumlu Birimler |
||
H.1 |
Geri bildirimleri takip eden en geç 3 iş gününde işleme almak. |
Rektörlük, Kalite Koordinatörlüğü, Akademik Birimler, BAP, Uygulama ve Araştırma Merkezleri, TTO |
|
H.2 |
Düzeltici faaliyet formu düzenlenmesi gerektirmeyen geri bildirimleri 7 iş günü içerisinde çözümlemek |
||
H.3 |
Düzeltici faaliyet formu düzenlenmesi gereken geri bildirimleri 30 iş günü içerisinde çözümlemek |
||
H.4 |
Yıllık geri bildirim yanıtlanma oranını %70 oranında gerçekleştirmek |
||
H.5 |
Aynı paydaştan aynı konuda gelen şikayet tekrar sayısını 2’nin altında tutmak. |
||
H.6 |
Geri bildirimlere yönelik memnuniyet düzeyini %80’in üzerinde tutmak. |