3- YÖNETİM, İDARİ VE DESTEK PROSESİ |
|||
Prosesin Adı |
3.1-Yönetimin Etkinliği, Birimlerin Yapısı ve Destek Hizmetleri |
||
Prosesin sahipleri |
Akademik ve İdari Birim Yöneticileri |
||
Prosesin Girdileri |
Personel, makine - teçhizat, kanun, yönetmelik |
||
Prosesin Çıktıları |
Form, anket, yönerge, şema, süreç |
||
Prosesin Kaynakları |
Bütçe, , Zaman, Personel |
||
İlişkili Prosesler |
Tüm prosesler |
||
HEDEFLER |
Sorumlu Birimler |
||
H.1 |
Geri bildirimleri takip eden en geç 3 iş gününde işleme almak. |
Tüm Birimler |
|
H.2 |
Düzeltici faaliyet formu düzenlenmesi gerektirmeyen geri bildirimleri 7 iş günü içerisinde çözümlemek |
||
H.3 |
Düzeltici faaliyet formu düzenlenmesi gereken geri bildirimleri 30 iş günü içerisinde çözümlemek |
||
H.4 |
Yıllık geri bildirim yanıtlanma oranını %70 oranında gerçekleştirmek |
||
H.5 |
Aynı paydaştan aynı konuda gelen şikayet tekrar sayısını 2’nin altında tutmak. |
||
H.6 |
Geri bildirimlere yönelik memnuniyet düzeyini %80’in üzerinde tutmak. |