4- ÖLÇME VE İYİLEŞTİRME PROSESİ |
|||
Prosesin Adı |
4.1- Paydaş Memnuniyeti Prosesi |
||
Prosesin sahipleri |
Rektör, Bilgi İşlem Daire Başkanı, Kalite Koordinatörü, Basın Yayın Enformasyon ve Halkla ilişkiler Müdürü |
||
Prosesin Girdileri |
Anket formları, Dilek-öneri formları, Payda program yazılımı (E-İMER) |
||
Prosesin Çıktıları |
Anketler, Raporlar, Toplantılar, Eylemler |
||
Prosesin Kaynakları |
Anketörler, Dilek-öneri-şikayet kutuları, İnternet sayfası, İlgili personel, Zaman, Araç-gereçler |
||
İlişkili Prosesler |
KYS İç Tetkik Prosesi |
||
HEDEFLER |
Sorumlu Birimler |
||
H.1 |
Geri bildirimleri takip eden en geç 3 iş gününde işleme almak. |
Tüm Birimler |
|
H.2 |
Düzeltici faaliyet formu düzenlenmesi gerektirmeyen geri bildirimleri 7 iş günü içerisinde çözümlemek |
||
H.3 |
Düzeltici faaliyet formu düzenlenmesi gereken geri bildirimleri 30 iş günü içerisinde çözümlemek |
||
H.4 |
Yıllık geri bildirim yanıtlanma oranını %70 oranında gerçekleştirmek |
||
H.5 |
Aynı paydaştan aynı konuda gelen şikayet tekrar sayısını 2’nin altında tutmak. |
||
H.6 |
Geri bildirimlere yönelik memnuniyet düzeyini %80’in üzerinde tutmak. |