|
4- ÖLÇME VE İYİLEŞTİRME PROSESİ |
|||
|
Prosesin Adı |
4.2- Kalite Yönetim Sistemi İç Tetkik Prosesi |
||
|
Prosesin sahipleri |
Rektör, Kalite Koordinatörü, Kalite Komisyonu |
||
|
Prosesin Girdileri |
Tetkik planı, Tetkik duyuru yazısı, Tetkik görevlendirme yazıları, Tetkik dokümanları |
||
|
Prosesin Çıktıları |
Tetkik raporu, Tetkik dokümanları |
||
|
Prosesin Kaynakları |
Tetkikçiler, Zaman, Malzeme |
||
|
İlişkili Prosesler |
Paydaş Memnuniyeti Prosesi |
||
|
HEDEFLER |
Sorumlu Birimler |
||
|
H.1 |
Geri bildirimleri takip eden en geç 3 iş gününde işleme almak. |
Tüm Birimler |
|
|
H.2 |
Düzeltici faaliyet formu düzenlenmesi gerektirmeyen geri bildirimleri 7 iş günü içerisinde çözümlemek |
||
|
H.3 |
Düzeltici faaliyet formu düzenlenmesi gereken geri bildirimleri 30 iş günü içerisinde çözümlemek |
||
|
H.4 |
Yıllık geri bildirim yanıtlanma oranını %70 oranında gerçekleştirmek |
||
|
H.5 |
Aynı paydaştan aynı konuda gelen şikayet tekrar sayısını 2’nin altında tutmak. |
||
|
H.6 |
Geri bildirimlere yönelik memnuniyet düzeyini %80’in üzerinde tutmak. |
||