| Prosesin Adı | 1.4-Öğrenme Kaynakları, Erişilebilirlik ve Destekler Prosesi | |||||||||||||||||||||
| Prosesin Sahipleri | Sorumlu Rektör Yardımcısı, Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanı, Rehberlik ve Psikolojik Danışma Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü, Dış İlişkiler Koordinatörü | |||||||||||||||||||||
| Prosesin Girdileri | Bütçe, Altyapı ve tesisler, Anketler, Öğrenci görüşleri | |||||||||||||||||||||
| Prosesin Çıktıları | Düzenlenen etkinlik sayısı, Yapılan iyileştirme sayısı, Memnuniyet düzeyi, Topluluklara aktarılan mali destek miktarı | |||||||||||||||||||||
| Prosesin Kaynakları | İnsan Kaynakları, Bütçe, Alt yapı, Zaman, vb. | |||||||||||||||||||||
| İlişkili Prosesler | Öğrenci Merkezli Öğrenme, Öğretme ve Değerlendirme Prosesi Öğrencinin Kabulü ve Gelişimi, Tanıma, Sertifikalandırma ve Eğitim Öğretim Kadrosu Prosesi | |||||||||||||||||||||
| HEDEFLER / EYLEMLER / GÖSTERGELER | Sorumlu Birimler | |||||||||||||||||||||
| H.1 | Öğrencilerin kullanabileceği kaynakların etkin kullanımını geliştirmek | Sağlık Kültür Spor Daire Başkanlığı | ||||||||||||||||||||
| E.1.1 | Öğrencilerin kullanacağı kaynaklarla (spor, hobi, araştırma, vb.) ilgili rehber hazırlanarak her yıl güncellenmesi | |||||||||||||||||||||
| E.1.2 | Öğrencilerin kulanabileceği kaynaklarla ilgili bilgi ve yeniliklerin elektronik posta yolu ile duyurulması ve her dönem başında hatırlatılması | |||||||||||||||||||||
| G.1.1.1 | Öğrencilerin spor tesislerini kiralama süresi (saat) | |||||||||||||||||||||
| G.1.1.2 | Hobi atölyelerinden faydalanan öğrenci sayısı | |||||||||||||||||||||
| H.2 | Öğrencilerin gelişimine yönelik sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlerin öğrencilerin tercihi doğrultusunda geliştirmek ve çeşitlendirmek | Sağlık Kültür Spor Daire Başkanlığı | ||||||||||||||||||||
| E.2.1 | Her dönem başında öğrencilerin sosyal, kültürel ve sportif faaliyet tercihleri hakkında görüş alınması (anket ,vb.) ve bu doğrultuda etkinlik yapılması | |||||||||||||||||||||
| G.2.1.1 | Öğrencilerin tercihi doğrultusunda yapılan etkinlik sayısı | |||||||||||||||||||||
| G.2.1.2 | Öğrencilerin sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlerden memnun olma düzeyi | |||||||||||||||||||||
| H.3 | Öğrencilere sunulan rehberlik ve psikolojik danışmanlık hizmetlerine ilişkin düzenlemeler geliştirmek | Bilgi İşlem Daire Başkanlığı / Rehberlik ve Psikolojik Danışma Uygulama ve Araştırma Merkezi | ||||||||||||||||||||
| E.3.1 | Öğrencilerin sunulan rehberlik ve psikolojik danışmanlık hizmetlerine ilişkin doküman hazırlanması, her yıl güncellenmesi ve duyurulması | |||||||||||||||||||||
| E.3.2 | Öğrencilerin sunulan rehberlik ve psikolojik danışmanlık hizmetlerine ilişkin online randevu sisteminin oluşturulması | |||||||||||||||||||||
| G.3.1.1 | Rehberlik ve psikolojik danışmanlık hizmetlerinden faydalanan öğrenci sayısı | |||||||||||||||||||||
| G.3.1.2 | Öğrencilerin rehberlik ve psikolojik danışmanlık hizmetlerinden memnuniyet düzeyi | |||||||||||||||||||||
| H.4 | Özel yaklaşım gerektiren öğrenciler (mülteciler, engelliler ve uluslararası öğrenciler) için mevcut düzenlemeleri geliştirmek | Uluslararası İlişkiler Ofisi / Sağlık Kültür Spor Daire Başkanlığı | ||||||||||||||||||||
| E.4.1 | Özel yaklaşım gerektiren öğrencilerden ihtiyaç ve beklentilerine ilişkin görüşleri alınarak gerekli iyileştirmelerin yapılması | |||||||||||||||||||||
| G.4.1.1 | Özel yaklaşım gerektiren öğrencilerin memnuniyet düzeyi | |||||||||||||||||||||
| G.4.1.2 | Özel yaklaşım gerektiren öğrencilere yönelik olarak yapılan iyileştirme sayısı | |||||||||||||||||||||
| H.5 | Topluluklara ayrılan bütçenin kullanımı ve yüzdesel dağılımına yönelik düzenlemeleri iyileştirmek | Sağlık Kültür Spor Daire Başkanlığı | ||||||||||||||||||||
| E.5.1 | Her eğitim öğretim döneminin sonunda topluluklara ayrılan bütçeler ile ilgili rapor hazırlanması ve internet sayfasında yayımlanması | |||||||||||||||||||||
| G.5.1.1 | Üniversiteden mali destek alan topluluk sayısı | |||||||||||||||||||||
| G.5.1.2 | Üniversite tarafından mali olarak desteklenen faaliyet sayısı | |||||||||||||||||||||
| Göstergelerin Değerlendirme Yöntemleri | İstatistik yöntemi, oran, sayı, adet, vb. | |||||||||||||||||||||
| Göstergelerin Değerlendirme Periyotları | Yılda bir | |||||||||||||||||||||
| Prosese Yönelik Riskler | Bütçede yeterli ödeneğin ayrılamaması | |||||||||||||||||||||
| İlgili Riskin Etkileri | Program geliştirme ve mevcut programları sürdürmede engel teşkil eder | |||||||||||||||||||||
| Üniversitenin tercih edilebilirliği azalır | ||||||||||||||||||||||