Prosesin Adı |
1.4-Öğrenme Kaynakları, Erişilebilirlik ve Destekler Prosesi |
Prosesin Sahipleri |
Sorumlu Rektör Yardımcısı, Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanı, Rehberlik ve Psikolojik Danışma Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü, Dış İlişkiler Koordinatörü |
Prosesin Girdileri |
Bütçe, Altyapı ve tesisler, Anketler, Öğrenci görüşleri |
Prosesin Çıktıları |
Düzenlenen etkinlik sayısı, Yapılan iyileştirme sayısı, Memnuniyet düzeyi, Topluluklara aktarılan mali destek miktarı |
Prosesin Kaynakları |
İnsan Kaynakları, Bütçe, Alt yapı, Zaman, vb. |
İlişkili Prosesler |
Öğrenci Merkezli Öğrenme, Öğretme ve Değerlendirme Prosesi Öğrencinin Kabulü ve Gelişimi, Tanıma, Sertifikalandırma ve Eğitim Öğretim Kadrosu Prosesi |
HEDEFLER / EYLEMLER / GÖSTERGELER |
Sorumlu Birimler |
H.1 |
Öğrencilerin kullanabileceği kaynakların etkin kullanımını geliştirmek |
Sağlık Kültür Spor Daire Başkanlığı |
|
|
E.1.1 |
Öğrencilerin kullanacağı kaynaklarla (spor, hobi, araştırma, vb.) ilgili rehber hazırlanarak her yıl güncellenmesi |
|
|
E.1.2 |
Öğrencilerin kulanabileceği kaynaklarla ilgili bilgi ve yeniliklerin elektronik posta yolu ile duyurulması ve her dönem başında hatırlatılması |
|
|
|
|
G.1.1.1 |
Öğrencilerin spor tesislerini kiralama süresi (saat) |
|
|
|
|
G.1.1.2 |
Hobi atölyelerinden faydalanan öğrenci sayısı |
H.2 |
Öğrencilerin gelişimine yönelik sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlerin öğrencilerin tercihi doğrultusunda geliştirmek ve çeşitlendirmek |
Sağlık Kültür Spor Daire Başkanlığı |
|
|
E.2.1 |
Her dönem başında öğrencilerin sosyal, kültürel ve sportif faaliyet tercihleri hakkında görüş alınması (anket ,vb.) ve bu doğrultuda etkinlik yapılması |
|
|
|
|
G.2.1.1 |
Öğrencilerin tercihi doğrultusunda yapılan etkinlik sayısı |
|
|
|
|
G.2.1.2 |
Öğrencilerin sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlerden memnun olma düzeyi |
|
|
H.3 |
Öğrencilere sunulan rehberlik ve psikolojik danışmanlık hizmetlerine ilişkin düzenlemeler geliştirmek |
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı / Rehberlik ve Psikolojik Danışma Uygulama ve Araştırma Merkezi |
|
|
E.3.1 |
Öğrencilerin sunulan rehberlik ve psikolojik danışmanlık hizmetlerine ilişkin doküman hazırlanması, her yıl güncellenmesi ve duyurulması |
|
|
E.3.2 |
Öğrencilerin sunulan rehberlik ve psikolojik danışmanlık hizmetlerine ilişkin online randevu sisteminin oluşturulması |
|
|
|
|
G.3.1.1 |
Rehberlik ve psikolojik danışmanlık hizmetlerinden faydalanan öğrenci sayısı |
|
|
|
|
G.3.1.2 |
Öğrencilerin rehberlik ve psikolojik danışmanlık hizmetlerinden memnuniyet düzeyi |
H.4 |
Özel yaklaşım gerektiren öğrenciler (mülteciler, engelliler ve uluslararası öğrenciler) için mevcut düzenlemeleri geliştirmek |
Uluslararası İlişkiler Ofisi / Sağlık Kültür Spor Daire Başkanlığı |
|
|
E.4.1 |
Özel yaklaşım gerektiren öğrencilerden ihtiyaç ve beklentilerine ilişkin görüşleri alınarak gerekli iyileştirmelerin yapılması |
|
|
|
|
G.4.1.1 |
Özel yaklaşım gerektiren öğrencilerin memnuniyet düzeyi |
|
|
|
|
G.4.1.2 |
Özel yaklaşım gerektiren öğrencilere yönelik olarak yapılan iyileştirme sayısı |
H.5 |
Topluluklara ayrılan bütçenin kullanımı ve yüzdesel dağılımına yönelik düzenlemeleri iyileştirmek |
Sağlık Kültür Spor Daire Başkanlığı |
|
|
E.5.1 |
Her eğitim öğretim döneminin sonunda topluluklara ayrılan bütçeler ile ilgili rapor hazırlanması ve internet sayfasında yayımlanması |
|
|
|
|
G.5.1.1 |
Üniversiteden mali destek alan topluluk sayısı |
|
|
|
|
G.5.1.2 |
Üniversite tarafından mali olarak desteklenen faaliyet sayısı |
Göstergelerin Değerlendirme Yöntemleri |
İstatistik yöntemi, oran, sayı, adet, vb. |
Göstergelerin Değerlendirme Periyotları |
Yılda bir |
Prosese Yönelik Riskler |
Bütçede yeterli ödeneğin ayrılamaması |
İlgili Riskin Etkileri |
Program geliştirme ve mevcut programları sürdürmede engel teşkil eder |
Üniversitenin tercih edilebilirliği azalır |