| Prosesin Adı | 2.1-Araştırma Kaynakları ve Hedefleri | |||||||||||||||||||||
| Prosesin Sahipleri | Sorumlu Rektör Yardımcısı, Dekanlar, Müdürler, TTO ve BAP Koordinatörü, Bilgi İşlem Daire Başkanı | |||||||||||||||||||||
| Prosesin Girdileri | Proje Başvurusu, Cihaz, Öğrenci, Araştırmacılar, Doküman, Etkinlik | |||||||||||||||||||||
| Prosesin Çıktıları | Proje, Yazılım | |||||||||||||||||||||
| Prosesin Kaynakları | Bütçe, Laboratuvar, Cihaz, Zaman ve İnsan | |||||||||||||||||||||
| İlişkili Prosesler | Araştırma performansının izlenmesi ve iyileştirilmesi | |||||||||||||||||||||
| HEDEFLER / EYLEMLER / GÖSTERGELER | Sorumlu Birimler | |||||||||||||||||||||
| H.1 | Birimler tarafından Ar-Ge süreçleri ile eğitim-öğretim süreçlerinin bütünleştiği alanlar ile ilgili çalışmalar yapmak | Akademik Birimler / TTO / BAP | ||||||||||||||||||||
| E.1.1 | Lisans ve lisansüstü öğrencilerin Ar-Ge faaliyetlerine katılımının sağlanması için doküman hazırlamak ve tanıtım toplantıları düzenlenmesi | |||||||||||||||||||||
| E.1.2 | Kuluçka Merkezi ve Hobi Atölyesinin tanıtımına yönelik farkındalık etkinlikleri düzenlenmesi | |||||||||||||||||||||
| G.1.1.1 | Öğrenci katılımlı kurum içi ve kurum dışı destekli proje sayısı | |||||||||||||||||||||
| G.1.1.2 | Kuluçka Merkezi ve Hobi Atölyesine başvuran öğrenci sayısı | |||||||||||||||||||||
| H.2 | Ar-Ge süreçleri ile toplumsal katkı süreçlerinin bütünleştiği alanlar ile ilgili çalışmalar yapmak | Araştırma Uygulama Merkezleri / BAP | ||||||||||||||||||||
| E.2.1 | Üniversite bünyesinde yer alan "toplumsal katkı" süreçlerine yönelik kurulan Araştırma ve Uygulama Merkezlerinin faaliyetlerinin artırılması | |||||||||||||||||||||
| E.2.2 | BAP tarafından "toplumsal katkı" süreçlerine yönelik proje türü oluşturulması ve bu kapsamda hazırlanan projelere öncelik verilmesi | |||||||||||||||||||||
| G.2.1.1 | Araştırma Uygulama Merkezleri tarafından yürütülen faaliyet sayısı | |||||||||||||||||||||
| G.2.1.2 | BAP tarafından toplumsal katkı süreçlerine yönelik desteklenen proje sayısı | |||||||||||||||||||||
| H.3 | Sosyo-ekonomik ve sosyo-kültürel yapıya katkı sağlayan araştırma çalışmaları yapmak | Akademik Birimler / BAP / Uygulama Araştırma Merkezleri | ||||||||||||||||||||
| E.3.1 | Çay ana maddeli ürünler geliştirilmesine yönelik çalışmalar yapılması | |||||||||||||||||||||
| E.3.2 | Şehrin ve bölgenin sosyo ekonomik ve kültürel özelliklerinin araştırılması ve tanıtılmasına yönelik projeler geliştirilmesi | |||||||||||||||||||||
| G.3.1.1 | Çay bitkisiyle ilgili proje sayısı | |||||||||||||||||||||
| G.3.1.2 | Çay bitkisiyle ilgili patentli ürün sayısı | |||||||||||||||||||||
| G.3.1.3 | Bölgenin sosyo ekonomik ve kültürel özelliklerini yansıtan proje sayısı | |||||||||||||||||||||
| H.4 | Laboratuvarlarda bulunan cihazların envanterinin oluşturularak etkin kullanımını sağlamak | Bilgi İşlem Daire Başkanlığı / Akademik Birimler / Merkezi Araştırma Laboratuvarı Uygulama ve Araştırma Merkezi | ||||||||||||||||||||
| E.4.1 | Cihaz envanter yazılımı geliştirilmesi | |||||||||||||||||||||
| G.4.1.1 | Cihaz envanter yazılımı üzerinden randevu alan araştırmacı sayısı | |||||||||||||||||||||
| G.4.1.2 | Cihaz envanter yazılımına kayıtlı cihaz sayısı | |||||||||||||||||||||
| H.5 | Kurum dışı fonların kullanılması için öğretim üyelerini teşvik etmek üzere faaliyetler düzenlenmek | BAP / TTO | ||||||||||||||||||||
| E.5.1 | Proje yazma eğitimleri düzenlenmesi | |||||||||||||||||||||
| G.5.1.1 | Düzenlenen eğitim sayısı | |||||||||||||||||||||
| G.5.1.2 | Kurum dışı fonlara yapılan başvuru sayısı | |||||||||||||||||||||
| Göstergelerin Değerlendirme Yöntemleri | İstatistik yöntemi, oran, sayı, adet, vb. | |||||||||||||||||||||
| Göstergelerin Değerlendirme Periyotları | Yılda bir | |||||||||||||||||||||
| Prosese Yönelik Riskler | Ar-Ge çalışmalarından beklenen faydanın sağlanamaması | |||||||||||||||||||||
| İlgili Riskin Etkileri | Kaynakların etkin kullanımı sağlanamaz | |||||||||||||||||||||
| Toplumsal beklenti karşılanamaz | ||||||||||||||||||||||
| Ülkenin gelişimine sınırlı katkı sağlar | ||||||||||||||||||||||
| Öğrencilerin gelişimine sınırlı katkı sağlar | ||||||||||||||||||||||
| Akademik gelişimde beklenen etki sağlanamaz | ||||||||||||||||||||||