Prosesin Adı |
3.2- Kurum Dışından Tedarik Edilen Hizmetler, Bilgi Yönetim Sistemi ve Kaynakların Yönetimi |
Prosesin Sahipleri |
Rektör ve Tüm birim amirleri |
Prosesin Girdileri |
Personel, Mal ve hizmet, Anket |
Prosesin Çıktıları |
Yazılım, Anket sonucu, Rapor, Şartnameler |
Prosesin Kaynakları |
Personel, Bütçe, Zaman |
İlişkili Prosesler |
Yönetimin Etkinliği, Birimlerin Yapısı ve Destek Hizmetleri |
HEDEFLER / EYLEMLER / GÖSTERGELER |
Sorumlu Birimler |
H.1 |
Bakım - onarım ve bilişim hizmetleri ile ilgili sorunların bildirileceği bir yazılım geliştirerek (destek hizmeti) birimlerin bu konulardaki sorun ve ihtiyaçlarını gidererek memnuniyetini artırmak |
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı / Yapı İşleri Daire Başkanlığı / İdari Mali İşler Daire Başkanlığı / Kalite Koordinatörlüğü |
|
|
E.1.1 |
Bakım - onarım ve bilişim hizmetleri ile ilgili sorunların iletileceği "destek hizmetleri" yazılımı geliştirilmesi |
|
|
|
|
G.1.1.1 |
Destek hizmetleri programına gelen aylık çağrı sayısı |
|
|
|
|
G.1.1.2 |
Bir ay içerisinde sonuçlandırılan çağrı sayısı |
|
|
|
|
G.1.1.3 |
Yapılan hizmetlerle ilgili memnuniyet oranı |
H.2 |
Kurum dışından alınan mal, hizmet ve yapım işleriyle ilgili iç paydaşların memnuniyetini artırmak |
Tüm Birimler |
|
|
E.2.1 |
Kurum dışından alınan mal, hizmet ve yapım işlerine ilişkin memnuniyet anketlerinin düzenlenmesi |
|
|
E.2.2 |
Şartnamelerin iç paydaşlara yönelik yapılan memnuniyet anket sonuçlarına göre düzenlenmesi |
|
|
|
|
G.2.1.1 |
Kurum dışından alınan mal, hizmet ve yapım işleriyle ilgili memnuniyet oranı |
|
|
|
|
G.2.1.2 |
Anket sonuçlarına göre şartnamelerde yapılan düzeltme sayısı |
H.3 |
Taşınır ve taşınmaz malların yönetimini daha etkin hale getirmek |
İMİD, Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı/ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı/ Kalite Koordinatörlüğü/ Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı / SGDB |
|
|
E.3.1 |
Taşınır malların fiili sayımlarının yapılması için ultra yüksek frekanslı radyo frekansı ile tanımlama (UHF-RFID) sistemine geçilmesi |
|
|
E.3.2 |
Taşınmaz yönetmeliğine göre hazırlanması gereken raporların hazırlanarak her yıl Üniversitemiz internet sitesinde yayınlanması |
|
|
E.3.3 |
Kiraya verilen taşınmazlara ilişkin her yıl rapor hazırlanarak Üniversitemiz internet sitesinde yayınlanması |
|
|
|
|
G.3.1.1 |
UHF-RFID sistemine geçen birim sayısı |
|
|
|
|
G.3.1.2 |
Yayımlanan rapor sayısı |
H.4 |
Kütüphane kaynaklarından tüm birimlerin faydalanmasını sağlayarak kütüphane hizmetlerindeki memnuniyet oranını artırmak |
Kütüphane dokümantasyon Daire Başkanlığı/Bilgi İşlem Daire Başkanlığı |
|
|
E.4.1 |
Merkez kampüs dışındaki birimlerinde kütüphaneden faydalanabilmeleri için "online kitap talebi" yazılımı geliştirilmesi |
|
|
E.4.2 |
Yazılımdan sonra araç ve personel tahsis edilerek talep edilen kitapların haftanın belirli günlerinde merkez kütüphaneden alınıp birimlere dağıtılması ve toplanması |
|
|
|
|
G.4.1.1 |
Kütüphane hizmetlerindeki memnuniyet oranı |
|
|
|
|
G.4.1.2 |
Online olarak talep edilen ve gönderilen kitap sayısı |
Göstergelerin Değerlendirme Yöntemleri |
İstatistik yöntemi, oran, sayı, adet, vb. |
Göstergelerin Değerlendirme Periyotları |
Yılda bir |
Prosese Yönelik Riskler |
Kurum dışından sağlanan hizmetlere yönelik memnuniyetin artırılamaması |
İlgili Riskin Etkileri |
İlgili birimlerin faaliyetlerinin aksamasına neden olur |