5. Görev, Yetki ve Sorumlulukları
|
-
Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü’nün her türlü yazışmalarının yürütmek, diğer birimlerle olan yazılı iletişimi sağlamak.
-
Resmi yazışmaları tasniflemek ve arşivlemek.
-
Kuruma ait e-posta adreslerini takip etmek ve raporlamak.
-
Şube Müdürü tarafından belirlenen görev dağılımlarını ve görevlendirme bilgilerini görevli personele duyurmak.
-
Görevini ilgili mevzuatlar, kalite yönetim sistemi politika hedefleri ve prosedürlerine ve iç kontrol sisteminin tanım ve politikalarına uygun olarak yürütmek. Kalite ve iç kontrol yönetim sistemi dokümanlarında belirtilen ilave görev ve sorumlulukları yerine getirmek ve iş güvenliği ile ilgili uyarı ve talimatlara uymak.
-
Yöneticilerinin vereceği diğer görevleri yerine getirmek.
|