-
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi içerisinde geri bildirimleri ele alma proseslerinin ve hedeflerinin kurulmasını sağlamak.
-
Geri bildirimleri ele alma proseslerinin kuruluşun Geri Bildirim Yönetimi Politikasına uygun olarak planlanmasını, tasarımlanmasını, uygulanmasını, sürdürülmesini ve sürekli iyileştirilmesini sağlamak.
-
Etkili ve verimli bir geri bildirimleri ele alma prosesi için ihtiyaç duyulan yönetim kaynaklarını belirlemek ve tahsis etmek.
-
Geri bildirimlerin ele alınma sürecini ve paydaş memnuniyet düzeyini izlemek.
-
Paydaş geri bildirimlerinin yönetimi sürecinde tüm sorumlular arasında koordinasyon sağlamak.
-
Paydaş geri bildirimlerinin yönetim süreci ile ilgili performans raporu hazırlamak ve üst yönetime sunmak.
-
Geri bildirimleri ele alma proseslerinden ve paydaş odaklı yaklaşımdan tüm paydaşların haberdar olunmasını sağlamayı teşvik etmek.
-
Periyodik olarak yapılan toplantılarla, yönetimi çalışmalar hakkında bilgilendirmek.
-
Kalite Yönetim Sistemi ve Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi ile ilgili tüm dokümanların sürekli kullanılır halde olmasını temin etmek.
-
Kalite ve iç kontrol yönetim sistemi dokümanlarında belirtilen ilave görev ve sorumlulukları yerine getirmek ve iş güvenliği ile ilgili uyarı ve talimatlara uymak.
-
Yöneticileri tarafından görev alanıyla ilgili yazılı ve sözlü verilen diğer iş ve işlemleri yapmak.