T.C.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Sosyal Hizmet Bölümü
Sosyal Hizmet Uygulaması Eğitsel/Kurum Danışmanları İçin Öğrenci Değerlendirme Formu
Öğrencinin
Adı Soyadı : ……………………………………………………………
Sınıfı-Numarası : ……………………………………………………………
Uygulama Yapılan Kurum/Kuruluş : ……………………………………………………………
Uygulama Dersi(Kodu ve Adı) : ……………………………………………………………
Uygulama Dönemi : ……………………………………………………………
Eğitsel Danışman : ……………………………………………………………
Danışmanlığını yaptığınız öğrencinin performansını aşağıdaki çizelgede belirtilen kriterler doğrultusunda belirtiniz. Teşekkür ederiz
No |
Konu |
Çok Yeterli |
Yeterli |
Orta |
Yetersiz |
Çok Yetersiz |
5 Puan |
4 Puan |
3 Puan |
2 Puan |
1 Puan |
||
1 |
İş disiplini (devam durumu, çalışma saatlerine riayet etmesi, devamsızlık durumunda izin isteyip istemediği) |
|
|
|
|
|
2 |
Etkili çalışma ve zamanı verimli kullanabilme |
|
|
|
|
|
3 |
Uygulamadaki motivasyonu ve gayreti |
|
|
|
|
|
4 |
Kendini ifade edebilme becerisi |
|
|
|
|
|
5 |
Sorumluluk alabilme ve yerine getirme |
|
|
|
|
|
6 |
İnisiyatif kullanabilme |
|
|
|
|
|
7 |
Analitik ve eleştirel düşünme yeteneği |
|
|
|
|
|
8 |
Güçlü ve zayıf yönlerinin farkına varabilme ve bunları geliştirebilme yeteneği |
|
|
|
|
|
9 |
Kişiler arası ilişkilerdeki yeteneği, meslektaşları ile ilişki kurabilme ve sürdürme becerisi |
|
|
|
|
|
10 |
Uygulama yapılan kurumun giyim standartlarına uyma |
|
|
|
|
|
11 |
Uygulama yaptığı kurum ve alana ilişkin politika, mevzuat ve sunulan hizmet bilgisi |
|
|
|
|
|
12 |
Mesleki uygulamaları müracaatçının gereksinimlerine göre başlatma, sürdürme, sorun çözme ve sonlandırma becerisi |
|
|
|
|
|
13 |
Mesleki kavramları anlama ve kullanabilme becerisi |
|
|
|
|
|
14 |
Mesleki değerlere ve etik ilkelere uygun davranma becerisi |
|
|
|
|
|
15 |
Kaynakları harekete geçirebilme becerisi |
|
|
|
|
|
16 |
Ekip çalışmasına uygunluğu ve sorumluluklarını yerine getirebilme becerisi |
|
|
|
|
|
17 |
Uygulama yapılan kurumdaki meslek elemanları ve yönetim ile etkili iletişim kurabilme becerisi |
|
|
|
|
|
18 |
Kayıt tutma, rapor yazma becerisi |
|
|
|
|
|
19 |
Kuramsal yaklaşımları uygulamaya aktarabilme becerisi |
|
|
|
|
|
20 |
Mesleki gelişim potansiyeli |
|
|
|
|
|
GENEL TOPLAM |
|
Not: Her maddenin değerlendirilmesinde Çok İyi 5 Puan; Yeterli 4 Puan; Orta 3 Puan; Yeterli 2 Puan ve Çok Yetersiz 1 Puandır. Verilen puanların Genel Toplamı Öğrencinin Uygulama Puanıdır.