Birim Adı |
|
|
Dönemi (yıl) |
|
|
Harcama birimleri arası taşınır talepleri taşınır kayıt yetkilisince yapılıyor mu? |
Evet Hayır |
|
Satın alınan malzeme girişi yapılırken marka, model bilgileri giriliyor mu? |
Evet Hayır |
|
Taşınır kayıt yetkililerinin bilgisi dışında dayanıklı taşınır teslimatı yapılıyor mu? |
Evet Hayır |
|
Harcama birimleri arasında gerçekleştirilen taşınır devir işlemlerinde malzemeler taşınır kayıt yetkililerince marka ve model bilgisine dikkat edilerek fiziki olarak kontrol edildikten sonra TKYS’den teslim alınıyor mu? |
Evet Hayır |
|
Dayanıklı taşınırların ve tüketim malzemelerinin muhafaza edileceği ambar alanı olarak su basması, nem vb. olumsuz çevre koşullarından en az etkilenecek yerler seçilmiş mi? |
Evet Hayır |
|
|
Evet Hayır |
|
Personelin kullanımına verilen dayanıklı taşınırlar, Sorumluluk bilinciyle düzenli bir şekilde muhafaza ediliyor mu? |
Evet Hayır Evet Hayır |
|
Sınıf, koridor, toplantı salonu, çay ocağı, garaj gibi ortak alanlardan sorumlu kat görevlileri belirlenmiş mi? |
Evet Hayır
Evet Hayır
Evet Hayır
|
|
Laboratuvar ve atölye gibi ortak alanlar için ilgili yönetici tarafından bu alanları kullanan akademik veya idari personel arasından sorumlular belirlenmiş mi? Bu alanlar için oluşturulan dayanıklı taşınır listeleri sorumlu olarak belirlenenlere imzalatılarak düzenli bir şekilde dosyada muhafaza ediliyor mu? |
Evet Hayır
Evet Hayır
|
|
Ortak alan dışında kalan 1 (bir), 2 (iki) veya daha fazla personelin görev yaptığı odalardaki dayanıklı taşınırlar için kişiye zimmet işlemi yapılmış mı? |
Evet Hayır
Evet Hayır
|
|
TKYS’de kayıtlı bulunan tüm dayanıklı taşınırlar için etiketleme işlemi yapılmış mı? |
Evet Hayır
|
|
Birim ambarında veya herhangi bir alanda ihtiyaç fazlası dayanıklı taşınır bulunuyor mu? Bulunuyorsa bu taşınırlar REBİS/ Arıza Takip ve Envanter Bilgi Sistemi/İhtiyaç Fazlası Malzemeler Modülüne giriliş mii?
|
Evet Hayır
Evet Hayır
|
|
Birim öncelikli olarak malzeme taleplerini REBİS/ Arıza Takip ve Envanter Bilgi Sistemi/İhtiyaç Fazlası Malzemeler Modülü üzerinden sorguluyor mu? |
Evet Hayır
|
|
Birimde fiilen mevcut olup TKYS’de kayıtlı olmayan taşınır malzeme bulunuyor mu? Bulunuyorsa bu malzemeler kayda alınmış mı? |
Evet Hayır
Evet Hayır
|
|
Arızalanan demirbaş malzemelerin bakım onarım işlemi yapılmadan önce arızanın/hasarın kullanıcının kasıt, kusur, ihmal veya tedbirsizliğinden kaynaklanmış olup olmadığı araştırılıyor mu? |
Evet Hayır
|
|
Hurdaya ayırma işleminden önce bilgisayar, yazıcı, projeksiyon cihazı, fotokopi makinesi, tarayıcı, televizyon ekranları vb. elektronik cihazların arızalanması durumunda Bilgi İşlem Daire Başkanlığından; kamera, telefon, telefon santrali, klima, UPS, jeneratör gibi taşınırların arızalanması durumunda Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığından; büro malzemeleri için ise İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığından uzman üyenin katılımıyla komisyon kuruluyor mu? |
Evet Hayır
|
|
Hurdaya ayrılan ürünler türüne göre ilgili Daire Başkanlıklarına teslim ediliyor mu? |
Evet Hayır
|
|
Personel görevden ayrılırken üzerine zimmetli malzemeler teslim alınıyor mu? Üzerine zimmetli taşınırı teslim etmeden görevden ayrılan personel bulunuyor mu? |
Evet Hayır Evet Hayır
|
|
Tüketim malzemelerinin fiili olarak bulunduğu ambar ile TKYS’de kayıtlı bulunan tüketim malzemelerinin kayıtları birbirini tutuyor mu? |
Evet Hayır
|
|
Temizlik malzemeleri çıkış işlemleri malzemeler tüketildikçe malzemeleri kullanan işçi personele, kırtasiye malzemeleri ise malzemeyi kullanan akademik veya idari personele yapılıyor mu? Bu raporlar 1’er aylık dönemler itibarıyla Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına gönderiliyor mu? |
Evet Hayır
Evet Hayır
|
|
Yıl sonlarında yılsonu sayım işlemleri sayım kurulu tarafından fiili olarak gerçekleştiriliyor mu? |
Evet Hayır
|
|
Taşınır Kayıt Yetkililerinin değişiminde devir kurulu aracılığıyla fiili sayım yapılıyor mu? |
Evet Hayır |
|
Bilimsel Araştırma Projesi tamamlandığında proje yürütücüsü üzerine zimmetli taşınırları iade ediyor mu? |
Evet Hayır |
KONTROL EDİLMİŞTİR
../../….
Adı-SOYADI
Taşınır Kontrol Yetkilisi