Bölüm I. Program Bilgileri
Program Adı |
|
Düzey |
|
|
Eğitim Modeli |
Yüz YüzeUzaktan Eğitim |
Eğitim dili |
İngilizceTürkçe |
|
|
Öğretime başlanacak akademik yıl |
|
İlk yıl kaydolması beklenen öğrenci sayısı |
|
Bölüm II. Öğretim Üyesi Ders Verme ve Yayın Koşulu
Başvuru yapılan yüksek lisans programında görev alacak öğretim üyeleri başına düşen yayın/eser sayısı ortalaması, müracaat edilen yıldan önceki takvim yılı dikkate alınarak en az 1 olmalıdır. |
|||
Temel Alan |
Fen Bilimleri ve Matematik, Mühendislik, Sağlık Bilimleri, Ziraat, Orman ve Su Ürünleri
Mimarlık, Planlama ve Tasarım
Eğitim Bilimleri, İlahiyat, Filoloji, Hukuk, Spor Bilimleri, Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler
Güzel Sanatlar |
||
Müracaat Edilen Yıldan Önceki Takvim Yılındaki Ortalama Yayın Sayısı |
|
||
Programında Görev Alacak Öğretim Üyelerinin Yayın ve Ders Bilgisi |
1. Öğretim Üyesi |
Yayın Bilgisi |
|
Yayın Türü: Künyesi: Metin Erişim Linki: İndeks Bilgisi ve Erişim Linki: |
|||
Yayın Türü: Künyesi: Metin Erişim Linki: İndeks Bilgisi ve Erişim Linki: |
|||
Yayın Türü: Künyesi: Metin Erişim Linki: İndeks Bilgisi ve Erişim Linki: |
|||
Yayın Türü: Künyesi: Metin Erişim Linki: İndeks Bilgisi ve Erişim Linki: |
|||
Ders Bilgisi* |
|||
Kaç Yarıyıl Lisans Dersi Verdiği 2 Yarıyıl 4 Yarıyıl 5 ve üzeri Kaç Yarıyıl Yüksek Lisans Dersi Verdiği 2 Yarıyıl 3 ve üzeri |
|||
2. Öğretim Üyesi |
Yayın Bilgisi |
||
Yayın Türü: Künyesi: Metin Erişim Linki: İndeks Bilgisi ve Erişim Linki: |
|||
Yayın Türü: Künyesi: Metin Erişim Linki: İndeks Bilgisi ve Erişim Linki: |
|||
Yayın Türü: Künyesi: Metin Erişim Linki: İndeks Bilgisi ve Erişim Linki: |
|||
Yayın Türü: Künyesi: Metin Erişim Linki: İndeks Bilgisi ve Erişim Linki: |
|||
Ders Bilgisi* |
|||
Kaç Yarıyıl Lisans Dersi Verdiği 2 Yarıyıl 4 Yarıyıl 5 ve üzeri Kaç Yarıyıl Yüksek Lisans Dersi Verdiği 2 Yarıyıl 3 ve üzeri |
|||
3. Öğretim Üyesi |
Yayın Bilgisi |
||
Yayın Türü: Künyesi: Metin Erişim Linki: İndeks Bilgisi ve Erişim Linki: |
|||
Yayın Türü: Künyesi: Metin Erişim Linki: İndeks Bilgisi ve Erişim Linki: |
|||
Yayın Türü: Künyesi: Metin Erişim Linki: İndeks Bilgisi ve Erişim Linki: |
|||
Yayın Türü: Künyesi: Metin Erişim Linki: İndeks Bilgisi ve Erişim Linki: |
|||
Ders Bilgisi* |
|||
Kaç Yarıyıl Lisans Dersi Verdiği 2 Yarıyıl 4 Yarıyıl 5 ve üzeri Kaç Yarıyıl Yüksek Lisans Dersi Verdiği 2 Yarıyıl 3 ve üzeri |
|||
4. Öğretim Üyesi |
Yayın Bilgisi |
||
Yayın Türü: Künyesi: Metin Erişim Linki: İndeks Bilgisi ve Erişim Linki: |
|||
Yayın Türü: Künyesi: Metin Erişim Linki: İndeks Bilgisi ve Erişim Linki: |
|||
Yayın Türü: Künyesi: Metin Erişim Linki: İndeks Bilgisi ve Erişim Linki: |
|||
Yayın Türü: Künyesi: Metin Erişim Linki: İndeks Bilgisi ve Erişim Linki: |
|||
Ders Bilgisi* |
|||
Kaç Yarıyıl Lisans Dersi Verdiği 2 Yarıyıl 4 Yarıyıl 5 ve üzeri Kaç Yarıyıl Yüksek Lisans Dersi Verdiği 2 Yarıyıl 3 ve üzeri |
|||
5. Öğretim Üyesi
|
Yayın Bilgisi |
||
Yayın Türü: Künyesi: Metin Erişim Linki: İndeks Bilgisi ve Erişim Linki: |
|||
Yayın Türü: Künyesi: Metin Erişim Linki: İndeks Bilgisi ve Erişim Linki: |
|||
Yayın Türü: Künyesi: Metin Erişim Linki: İndeks Bilgisi ve Erişim Linki: |
|||
Yayın Türü: Künyesi: Metin Erişim Linki: İndeks Bilgisi ve Erişim Linki: |
|||
Ders Bilgisi* |
|||
Kaç Yarıyıl Lisans Dersi Verdiği 2 Yarıyıl 4 Yarıyıl 5 ve üzeri Kaç Yarıyıl Yüksek Lisans Dersi Verdiği 2 Yarıyıl 3 ve üzeri |
|||
6. Öğretim Üyesi
|
Yayın Bilgisi |
||
Yayın Türü: Künyesi: Metin Erişim Linki: İndeks Bilgisi ve Erişim Linki: |
|||
Yayın Türü: Künyesi: Metin Erişim Linki: İndeks Bilgisi ve Erişim Linki: |
|||
Yayın Türü: Künyesi: Metin Erişim Linki: İndeks Bilgisi ve Erişim Linki: |
|||
Yayın Türü: Künyesi: Metin Erişim Linki: İndeks Bilgisi ve Erişim Linki: |
|||
Ders Bilgisi* |
|||
Kaç Yarıyıl Lisans Dersi Verdiği 2 Yarıyıl 4 Yarıyıl 5 ve üzeri Kaç Yarıyıl Yüksek Lisans Dersi Verdiği 2 Yarıyıl 3 ve üzeri |
|||
|
|
|
|
*Dersin/derslerin verildiği döneme ait kanıt verilmelidir.
Bölüm III. Gerekçeler
Lütfen, ilgili programın açılma gerekçelerini genel olarak belirtiniz. Bu bölüm formun geriye kalan bölümlerinde verilen bilgilerin kısa özeti olarak doldurulmalıdır. |
|
Bölüm IV. Öğrenci Talebi ve Kayıt Analizi
Sektörel Eğilimler ve Mezunların İstihdamı ile olan İlişkisi (İşgücü Piyasası Analizi) |
|
Bölüm V. Farklı Üniversitelerdeki Benzer Programlar ve Öğrenci Başvuru Bilgileri
Üniversite ve Program Adı |
Program Yaşı |
Öğrenci Kayıtları |
||
Ulusal Öğrenci |
Uluslararası Öğrenci |
Toplam |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Benzer programlara sahip üniversite sayısı |
||
Üniversite ve Program Adı |
Şehir |
Program Yaşı |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bölgedeki (Türk Cumhuriyetleri, Gürcistan, Orta Doğu, İran, Pakistan, Hindistan) üniversitelerde bulunan benzer programlara olan öğrenci talebi. |
|
Talep/Tedarik Oranı üzerine Genel Yorumlar |
|
Bölüm VI. Stratejik Önem
Önerilen Programın Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi’ne Etkisi |
|
Toplum ve Ülke Üzerinde Etkileri Lütfen önerilen programın ülkenin gelişimi üzerine olacak etkilerini açıklayınız. Aynı zamanda, ilgili programın ülke içinde var olan belirgin bir problemin çözümüne uzmanlık seviyesinde nasıl katkısı olacağını belirtiniz. Son olarak, lütfen bu programın Devlet, YÖK, Devlet Planlama Dairesi veya uzman makamlar tarafından önerilip önerilmediğini belirtiniz. |
|
Programın Stratejik Önemi Lütfen önerilen programın RTEÜ, toplum ve ülke için stratejik önemini açıklayınız. |
|
Bölüm VII. Kaynak Analizi
İnsan Kaynakları |
|
1. |
|
2. |
|
3. |
|
4. |
|
5. |
|
6. |
|
7. |
|
Fiziksel Kaynaklar Lütfen, fiziksel kaynakların yeterliliğini veya olan ihtiyacı açıklayınız. |
||||
|
|
Evet |
Hayır |
Eğer HAYIR’sa |
Ev sahipliği yapacak bina |
||||
Yandaki öğelere ihtiyaç var mı? |
Yeni bina |
|
|
|
Yeni derslikler |
|
|
|
|
Yeni laboratuvarlar |
|
|
|
|
Özel ders salonları |
|
|
|
|
Fiziksel kaynaklar üzerine ek yorumlar (varsa). Lütfen büyük ve olağan dışı aynı zamanda kimyasallar, laboratuvar ekipmanları ve bilgisayar vb. gibi eğitsel aktiviteleri sürdürme amaçlı olası sabit harcamalar için kaynak taleplerini açıklayınız. |
||||
|
Bölüm VIII İç ve Dış Paydaşlar
Program ile ilişkili olan paydaşları belirtiniz |
|
1. |
|
2. |
|
3. |
|
4. |
|
5. |
|
6. |
|
7. |
|
Bölüm IX Program Çıktıları (Bilgi, Beceri ve Yetkinlikler)
Program çıktılarını oluştururken iç ve dış paydaşlardan elde edilen görüşlere ilişkin raporların eklenmesi gerekir.
Bölüm X. Program Çıktılarına Uygun Olarak Verilmesi Planlanan Dersleri Belirleyiniz
a.Lisansüstü uygulanacak dersler
No. |
Ders Kodu |
Ders Adı |
Dönemi |
Teori |
Uygulama |
Lab. |
Kredi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
b. Bilimsel hazırlık uygulanması durumunda verilecek dersler
1.YARIYIL |
2.YARIYIL |
||||
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Kredisi |
Dersin Kodu |
Dersin Adı |
Dersin Kredisi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Öğrencilerin farklı disiplinlerden gelmesi durumunda, bu öğrenciler için Bilimsel Hazırlık Programında uygulanacak lisans derslerinin bilgilerini yazınız.
Bölüm XI. Program Tanımları
Program Eğitim Amaçları |
|
Bölüm Olanakları / İstihdam Olanakları |
|
Program Profili |
|
Bölüm XII. Program Çıktıları
BİLGİ - Kuramsal Olgusal |
|
1. |
|
2. |
|
3. |
|
4. |
|
BECERİLER - Bilişsel Uygulamalı |
|
1. |
|
2. |
|
3. |
|
4. |
|
YETKİNLİKLER - Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
|
1. |
|
2. |
|
3. |
|
4. |
|
BECERİLER – Öğrenme Yetkinliği |
|
1. |
|
2. |
|
3. |
|
4. |
|
YETKİNLİKLER – İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
|
1. |
|
2. |
|
3. |
|
4. |
|
YETKİNLİKLER – Alana Özgü Yetkinlik |
|
1. |
|
2. |
|
3. |
|
4. |
|
Bölüm XIII. Program Çıktıları - Türkiye Yüksek Öğretim Yeterlilikler Çerçevesi İlişkilendirme
|
|
YETKİNLİKLER |
|||||||||||||||
BİLGİ |
BECERİ |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
Öğrenme Yetkinliği |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
Alana Özgü Yetkinlik |
||||||||||||
AÇIKLAMALAR |
1 |
2 |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
3 |
1 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
|
1 - Alanındaki bilgileri uzmanlık düzeyinde geliştirir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 - Alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 - Alanıyla ilgili akademik kurum ve kuruluşların çalışmalarına katkıda bulunur. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 - Alanıyla ilgili yeni ve karmaşık fikirlerin analiz, sentez ve değerlendirmesini yapar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 - Alanına yenilik getirecek özgün konu ve kavramlara hakim olur. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 - Alanına yenilik kazandıran düşünce, yöntem ve uygulamalar geliştirir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 - Alanının gerektirdiği düzeyde bilişim ve iletişim teknolojilerini en üst seviyede kullanır. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 - Alanıyla ilgili akademik kurum ve kuruluşların çalışmalarına katkıda bulunur. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 - Alanıyla ilgili bilgileri sistematik bir şekilde değerlendirir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 - Alanına yenilik kazandıran düşünce, yöntem ve uygulamalar geliştirir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 - Alanıyla ilgili akademik kurum ve kuruluşların çalışmalarına katkıda bulunur. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 - Felsefe ve Din bilimlerinin meselelerine modern metotlarla problematik yaklaşmayı öğrenir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 - Alanındaki gelişmeleri takip etmek için yerli ve yabancı kaynakları tanır. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 - Alanının gerektirdiği dilleri (Arapça ve Batı dilleri) ileri düzeyde bilir ve kullanır. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 - Alanıyla ilgili ulusal ve uluslar arası projelerde görev alır veya yeni projeler geliştirir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 - Alanı ile ilgili konularda ilgili kişi ve kurumlarla işbirliği yaparak ortak projeler geliştirir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
Tabloda uygun olan değerlendirme alanlarına X işareti koyunuz.