Uygulama Öğrencisi |
|
Sunumu Yapılan Ders |
|
||||||
Anabilim Dalı |
|
Dersin Konusu |
|
||||||
Uygulama Okulu |
|
Sınıf/Şube |
|
||||||
Uyg. Öğretmeni |
|
Öğrenci Sayısı |
|
||||||
Uyg. Öğr. Elemanı |
|
Uygulama Tarihi |
|
||||||
Değerlendirme Şekli: (E) = Eksiği var. (1 Puan) , (K) = Kabul edilebilir. (2 Puan), (İ) = İyi yetişmiş. (3 Puan) Uygun seçeneği artı (+) ile işaretleyiniz. |
|||||||||
ÖLÇÜT |
SORU |
SORU METNİ |
(E) |
(K) |
(İ) |
||||
Konu Alanı Bilgisi |
1 |
1.1.1 Konu ile ilgili temel ilke ve kavramları bilme |
|||||||
2 |
1.1.2 Konuda geçen temel ilke ve kavramları mantıksal bir tutarlılıkla ilişkilendirebilme |
||||||||
3 |
1.1.3 Konunun gerektirdiği sözel ve görsel dili (şekil, şema, grafik, formül vb.) uygun biçimde kullanabilme |
||||||||
4 |
1.1.4 Konu ile alanın diğer konularını ilişkilendirebilme |
||||||||
Alan Eğitimi Bilgisi |
5 |
1.2.1 Özel öğretim yaklaşım, yöntem ve tekniklerini bilme |
|||||||
6 |
1.2.2 Öğretim teknolojilerinden yararlanabilme |
||||||||
7 |
1.2.3 Öğrencilerde yanlış gelişmiş kavramları belirleyebilme |
||||||||
8 |
1.2.4 Öğrenci sorularına uygun ve yeterli yanıtlar oluşturabilme |
||||||||
9 |
1.2.5 Öğrenme ortamının güvenliğini sağlayabilme |
||||||||
Öğretim Süreci |
|
2.1.1 Konuyu önceki ve sonraki derslerle ilişkilendirebilme |
|||||||
1 |
2.1.2 Kazanımlara uygun yöntem ve teknikleri belirleyebilme |
||||||||
1 |
2.1.3 Zamanı verimli kullanabilme |
||||||||
1 |
2.1.4 Öğrencilerin etkin katılımı için etkinlikler düzenleyebilme |
||||||||
1 |
2.1.5 Öğretimi bireysel farklılıklara göre sürdürebilme |
||||||||
1 |
2.1.6 Uygun araç-gereç ve materyal seçme ve hazırlayabilme |
||||||||
1 |
2.1.7 Öğretim araç-gereç ve materyalini sınıf düzeyine uygun biçimde kullanabilme |
||||||||
1 |
2.1.8 Ders süresince ara özetleme yapabilme |
||||||||
1 |
2.1.9 Öğrencilerin anlama düzeylerine göre dönütler verebilme |
||||||||
1 |
2.1.10 Konuyu yaşamla ilişkilendirebilme |
||||||||
2 |
2.1.11 Kazanımlara uygun değerlendirme teknikleri kullanabilme |
||||||||
Sınıf Yönetimi *Ders Başında |
2 |
2.2.1 Derse uygun bir giriş yapabilme |
|||||||
|
2.2.2 Derse ilgi ve dikkati çekebilme |
||||||||
Sınıf Yönetimi *Ders Süresinde |
2 |
2.2.3 Demokratik bir öğrenme ortamı sağlayabilme |
|||||||
2 |
2.2.4 Derse ilgi ve güdünün sürekliliğini sağlayabilme |
||||||||
2 |
2.2.5 Kesinti ve engellemelere karşı uygun önlemler alabilme |
||||||||
|
2.2.6 Övgü ve yaptırımlardan yararlanabilme |
||||||||
Sınıf Yönetimi *Ders Sonunda |
2 |
2.2.7 Dersi toplayabilme |
|||||||
2 |
2.2.8 Gelecek dersle ilgili bilgiler ve ödevler verebilme |
||||||||
2 |
2.2.9 Öğrencileri sınıftan çıkarmaya hazırlayabilme |
||||||||
İletişim |
|
2.3.1 Öğrencilerle etkili iletişim kurabilme |
|||||||
3 |
2.3.2 Anlaşılır açıklamalar ve yönergeler verebilme |
||||||||
3 |
2.3.3 Konuya uygun düşündürücü sorular sorabilme |
||||||||
3 |
2.3.4 Ses tonunu etkili biçimde kullanabilme |
||||||||
3 |
2.3.5 Öğrencileri ilgi ile dinleme |
||||||||
3 |
2.3.6 Sözel dili ve beden dilini etkili biçimde kullanabilme |
||||||||
Açıklama: 1. Adayın gerçek puanı, almış olduğu ham puanın 0,952 ile çarpımından elde edilir 2. Lütfen ! Sayfa 2’de yer alan adayla ilgili açık uçlu soruları cevaplandırınız |
Ham Puan : |
Toplam Puan : |
-
Konu alanı bilgisi ve alan eğitimi hakimiyeti:
-
Ögˆrenciyi tanıma bilgisi ve o¨gˆrenciye yaklas¸ımı :
- Uygun o¨gˆrenme ortamı olus¸turması:
-
Öğrenci başarısını değerlendirilmesi:
-
Dersi planlaması ve işleyebilmesi:
-
Mesleki tutum ve değerlere yaklaşımı: