Doküman No
EĞTFK.FR. 0003
Yayın Tarihi
16.09.2024
Revizyon Tarihi
Revizyon No
Hazırlayan
.
Onaylayan
.

Uygulama Öğrencisi 

             

Sunumu Yapılan Ders

           

Anabilim Dalı

           

Dersin Konusu

           

Uygulama Okulu

           

Sınıf/Şube

           

Uyg. Öğretmeni

           

Öğrenci Sayısı

           

Uyg. Öğr. Elemanı

           

Uygulama Tarihi

           

Değerlendirme  Şekli:                                                                                                                                                                                     

(E) = Eksiği var. (1 Puan)  ,  (K) = Kabul edilebilir.  (2 Puan),   (İ) = İyi yetişmiş. (3 Puan)    Uygun seçeneği artı (+) ile işaretleyiniz.

ÖLÇÜT

SORU

SORU  METNİ

(E)

(K)

(İ)

 

Konu Alanı Bilgisi

1

1.1.1 Konu ile ilgili temel ilke ve kavramları bilme

2

1.1.2 Konuda geçen temel ilke ve kavramları mantıksal bir tutarlılıkla ilişkilendirebilme

3

1.1.3 Konunun gerektirdiği sözel ve görsel dili (şekil, şema, grafik, formül vb.) uygun biçimde kullanabilme

4

1.1.4 Konu ile alanın diğer konularını ilişkilendirebilme

 

Alan Eğitimi Bilgisi

5

1.2.1 Özel öğretim yaklaşım, yöntem ve tekniklerini bilme

6

1.2.2 Öğretim teknolojilerinden yararlanabilme

7

1.2.3 Öğrencilerde yanlış gelişmiş kavramları belirleyebilme

8

1.2.4 Öğrenci sorularına uygun ve yeterli yanıtlar oluşturabilme

9

1.2.5 Öğrenme ortamının güvenliğini sağlayabilme

 

 

 

 

 

 

 

Öğretim Süreci

 

2.1.1 Konuyu önceki ve sonraki derslerle ilişkilendirebilme

1

2.1.2 Kazanımlara uygun yöntem ve teknikleri belirleyebilme

1

2.1.3 Zamanı verimli kullanabilme

1

2.1.4 Öğrencilerin etkin katılımı için etkinlikler düzenleyebilme

1

2.1.5 Öğretimi bireysel farklılıklara göre sürdürebilme

1

2.1.6 Uygun araç-gereç ve materyal seçme ve hazırlayabilme

1

2.1.7 Öğretim araç-gereç ve materyalini sınıf düzeyine uygun biçimde kullanabilme

1

2.1.8 Ders süresince ara özetleme yapabilme

1

2.1.9 Öğrencilerin anlama düzeylerine göre dönütler verebilme

1

2.1.10 Konuyu yaşamla ilişkilendirebilme

2

2.1.11 Kazanımlara uygun değerlendirme teknikleri kullanabilme

Sınıf Yönetimi *Ders Başında

2

2.2.1 Derse uygun bir giriş yapabilme

 

2.2.2 Derse ilgi ve dikkati çekebilme

 

Sınıf Yönetimi *Ders Süresinde

2

2.2.3 Demokratik bir öğrenme ortamı sağlayabilme

2

2.2.4 Derse ilgi ve güdünün sürekliliğini sağlayabilme

2

2.2.5 Kesinti ve engellemelere karşı uygun önlemler alabilme

 

2.2.6 Övgü ve yaptırımlardan yararlanabilme

Sınıf Yönetimi *Ders Sonunda

2

2.2.7 Dersi toplayabilme

2

2.2.8 Gelecek dersle ilgili bilgiler ve ödevler verebilme

2

2.2.9 Öğrencileri sınıftan çıkarmaya hazırlayabilme

İletişim

 

2.3.1 Öğrencilerle etkili iletişim kurabilme

3

2.3.2 Anlaşılır açıklamalar ve yönergeler verebilme

3

2.3.3 Konuya uygun düşündürücü sorular sorabilme

3

2.3.4 Ses tonunu etkili biçimde kullanabilme

3

2.3.5 Öğrencileri ilgi ile dinleme

3

2.3.6 Sözel dili ve beden dilini etkili biçimde kullanabilme

Açıklama:

 1. Adayın gerçek puanı, almış olduğu  ham  puanın 0,952 ile çarpımından elde edilir

2. Lütfen !  Sayfa 2’de yer alan   adayla ilgili açık uçlu soruları cevaplandırınız

Ham 

Puan :         

Toplam

Puan :        

  1. Konu alanı bilgisi ve alan eğitimi hakimiyeti:        

 

  1. Ögˆrenciyi tanıma bilgisi ve o¨gˆrenciye yaklas¸ımı :              

 

  1. Uygun o¨gˆrenme ortamı olus¸turması:              

 

  1. Öğrenci başarısını değerlendirilmesi:                

 

  1. Dersi planlaması ve işleyebilmesi:              

 

  1. Mesleki tutum ve değerlere yaklaşımı: