Açıklama: Ders kapsamındaki uygulamaların değerlendirilmesi belirlenen derecelemeye göre yapılacaktır.
Çok İyi (8- 10) İyi (5-7), Orta (2-4), Zayıf (0-1)
Düzey |
Puan |
Ölçütler/ Beceriler |
||||
1.Proje öneri formunu etkinlik/leri içerecek şekilde planlama |
||||||
Çok İyi |
|
Öğretmen adayı, proje öneri formunu etkinlik/leri içerecek şekilde çok iyi planlamış; etkinliklerinde kullanılacak etkinlik malzemelerini (program, rapor, liste oluşturma, araç gereçleri hazırlama, etkinlik geliştirme) eksiksiz önceden hazırlamıştır. |
||||
İyi |
|
Öğretmen adayı, proje öneri formunu etkinlik/leri içerecek şekilde iyi planlamış; etkinliklerinde kullanacakları etkinlik malzemelerini büyük ölçüde önceden hazırlamıştır. |
||||
Orta |
|
Öğretmen adayı, proje öneri formunu etkinlik/leri çoğunlukla eksik olacak şekilde planlamış; etkinliklerinde kullanacakları etkinlik malzemelerini de eksik hazırlamıştır. |
||||
Zayıf |
|
Öğretmen adayı, proje öneri formunu etkinlik/leri açıklayacak şekilde planlamamış; etkinliklerinde kullanacakları etkinlik malzemelerini etkinliğe uygun hazırlamamıştır. |
||||
2. Etkinlik yer/lerini belirleme |
||||||
Düzey |
Puan |
Ölçütler/ Beceriler |
||||
Çok İyi |
|
Öğretmen adayı, etkinliklerine başlamadan önce etkinlik yer/lerini süreç içinde değişmeyecek şekilde belirlemiştir. |
||||
İyi |
|
Öğretmen adayı, etkinliklerine başlamadan önce etkinlik yer/lerini uygun şekilde belirlemiştir. |
||||
Orta |
|
Öğretmen adayı, etkinliklerine başlamadan önce etkinlik yer/lerini belirlemede kararsız kalmıştır. |
||||
Zayıf |
|
Öğretmen adayı, etkinliklerine başlamadan önce etkinlik yerlerini belirlememiştir. |
||||
3. Etkinlik/leri zamanında başlayıp; zamanında bitirme |
||||||
Düzey |
Puan |
Ölçütler/ Beceriler |
||||
Çok İyi |
|
Öğretmen adayı, sorumlu olduğu etkinlikleri uygulamış ve etkinliklerine zamanında başlayıp etkinliklerini tam zamanında bitirmiştir. |
||||
İyi |
|
Öğretmen adayı, sorumlu olduğu etkinlikleri büyük oranda uygulamış ve etkinliklerine zamanında başlayıp etkinliklerini zamanında bitirmiştir. |
||||
Orta |
|
Öğretmen adayı, sorumlu olduğu etkinliklerin çoğunu uygulamamış ve etkinliklerine zamanında başlayıp etkinliklerini zamanında bitirmiştir. |
||||
Zayıf |
|
Öğretmen adayı, sorumlu olduğu etkinlikleri uygulamamış ve etkinliklerine zamanında başlayıp etkinliklerini tam zamanında bitirmemiştir. |
||||
4.Grup arkadaşlarına yardımcı olma |
||||||
Düzey |
Puan |
Ölçütler/ Beceriler |
||||
Çok İyi |
|
Öğretmen adayı; boş zamanlarında diğer arkadaşlarına kendi görevleri dışında ihtiyaç anında her zaman yardımcı olmuştur. |
||||
İyi |
|
Öğretmen adayı; boş zamanlarında diğer arkadaşlarına kendi görevleri dışında istedikleri durumda çoğunlukla yardımcı olmuştur. |
||||
Orta |
|
Öğretmen adayı; boş zamanlarında diğer arkadaşlarından istediklerine kendi görevleri dışında yardımcı olmuştur. |
||||
Zayıf |
|
Öğretmen adayı; boş zamanlarında diğer arkadaşlarına kendi görevleri dışında yardımcı olmamıştır.
|
||||
5. Etkinlik/lerin yapıldığı kurum yetkilileriyle işbirliği ve uyum içinde çalışma |
||||||
Düzey |
Puan |
Ölçütler/ Beceriler |
||||
Çok İyi |
|
Öğretmen adayı, etkinliklerin sorunsuz bir şekilde yürütülmesi için etkinliklerini yapacakları kurum yetkilileriyle çoğunlukla işbirliği ve uyum içinde çalışmıştır. |
||||
İyi |
|
Öğretmen adayı, etkinliklerin sorunsuz bir şekilde yürütülmesi için etkinliklerini yapacakları kurum yetkilileriyle genellikle işbirliği ve uyum içinde çalışmıştır. |
||||
Orta |
|
Öğretmen adayı, etkinliklerin yürütülmesi için etkinliklerini yapacakları kurum yetkilileriyle işbirliği sağlama ve uyum konusunda sorunu yaşamıştır. |
||||
Zayıf |
|
Öğretmen adayı, etkinliklerin sorunsuz bir şekilde yürütülmesi için etkinliklerini yapacakları kurum yetkilileriyle işbirliği ve uyum içinde çalışmamıştır. |
||||
6. Etkinlik/ler için bireysel etkinlik formunu yazma |
||||||
Düzey |
Puan |
Ölçütler/ Beceriler |
||||
Çok İyi |
|
Öğretmen adayı, yürütülen etkinlik/ler ile ilgili bireysel etkinlik formunu ölçütlere uygun olarak eksiksiz doldurmuştur. |
||||
İyi |
|
Öğretmen adayı, yürütülen etkinlik/ler ile ilgili bireysel etkinlik formunu ölçütlere uygun olarak doldurmuştur. |
||||
Orta |
|
Öğretmen adayı, yürütülen etkinlik/ler ile ilgili bireysel etkinlik formunu ölçütlere dikkat etmeden doldurmuştur. |
||||
Zayıf |
|
Öğretmen adayı, yürütülen etkinlik/ler ile ilgili bireysel etkinlik formunu büyük oranda eksik ve hatalı doldurmuştur. |
||||
7. Proje sonrasında etkinlik/ler ile ilgili değerlendirmeleri grup raporuna dönüştürme |
||||||
Düzey |
Puan |
Ölçütler/ Beceriler |
||||
Çok İyi |
|
Öğretmen adayı, proje sonrasında etkinlik/ler ile ilgili tüm değerlendirmeler grup raporuna eksiksiz olarak dönüştürmüştür. |
||||
İyi |
|
Öğretmen adayı, proje sonrasında etkinlik/ler ile ilgili değerlendirmeler grup raporuna genel olarak dönüştürmüştür. |
||||
Orta |
|
Öğretmen adayı, proje sonrasında etkinlik/ler ile ilgili değerlendirmeler grup raporuna yeterli açıklamalar eklenmeden ve eksik dönüştürmüştür. |
||||
Zayıf |
|
Öğretmen adayı, proje sonrasında etkinlik/ler ile ilgili değerlendirmeler yoktur ya da grup raporuna eksik ve hatalı dönüştürmüştür. |
||||
8. Akran değerlendirme formunu doldurma |
||||||
Düzey |
Puan |
Ölçütler/ Beceriler |
||||
Çok İyi |
|
Öğretmen adayı, akran değerlendirme formunu içeriğe uygun olarak eksiksiz doldurmuştur. |
||||
İyi |
|
Öğretmen adayı, akran değerlendirme formunu içeriğe uygun olarak doldurmuştur. |
||||
Orta |
|
Öğretmen adayı, akran değerlendirme formunu genellikle içeriğe uygun olmayacak şekilde doldurmuştur. |
||||
Zayıf |
|
Öğretmen adayı, akran değerlendirme formunu doldurmamış ya da içeriğe uygun olarak dolduramamıştır. |
||||
Çok İyi (16- 20) İyi (11-15), Orta (6-10), Zayıf (0-5) 9.Sonuç raporu hazırlama ve sunma |
||||||
Düzey |
Puan |
Ölçütler/ Beceriler |
||||
Çok İyi |
|
Öğretmen adayı, Topluma Hizmet Uygulamaları sonuç raporunu kapak, imla, yazım ve raporlama ilkelerine eksiksiz dikkat ederek hazırlamış ve dönem sonunda teslim zamanı içerisinde dersin sorumlu öğretim elemanına teslim etmiş ve gruba sunmuştur. |
||||
İyi |
|
Öğretmen adayı, Topluma Hizmet Uygulamaları sonuç raporunu kapak, imla, yazım ve raporlama ilkelerine genellikle dikkat ederek hazırlamış ve dönem sonunda teslim zamanı içerisinde dersin sorumlu öğretim elemanına teslim etmiş ve gruba sunmuştur. |
||||
Orta |
|
Öğretmen adayı, Topluma Hizmet Uygulamaları sonuç raporunu kapak, imla, yazım ve raporlama ilkeleri ölçütlerine genellikle dikkat etmeden hazırlamış ve dönem sonunda teslim zamanı içerisinde dersin sorumlu öğretim elemanına teslim etmiş ancak sunumu gerçekleştirmemiştir.. |
||||
Zayıf |
|
Öğretmen adayı, Topluma Hizmet Uygulamaları sonuç raporunu kapak, imla, yazım ve raporlama ilkelerine dikkat ederek hazırlamamış ya da teslim zamanı içerisinde dersin sorumlu öğretim elemanına teslim etmemiştir, gruba sunmamıştır. |
||||
|
|
|
|
|
|
|
Öğrencinin Adı Soyadı |
|
Numarası |
|
Toplam Puan[1] |
…… / 100 |
Toplam puan dönem sonu final notu olarak değerlendirilecektir.