Doküman No
EĞTFK.FR. 0010
Yayın Tarihi
08.11.2024
Revizyon Tarihi
Revizyon No
Hazırlayan
.
Onaylayan
.

Açıklama: Ders kapsamındaki uygulamaların değerlendirilmesi belirlenen derecelemeye göre yapılacaktır.

Çok İyi (8- 10)   İyi  (5-7),  Orta (2-4),  Zayıf (0-1)

Düzey

Puan

 Ölçütler/ Beceriler

1.Proje öneri formunu etkinlik/leri içerecek şekilde planlama

Çok İyi

     

Öğretmen adayı, proje öneri formunu etkinlik/leri içerecek şekilde çok iyi planlamış; etkinliklerinde kullanılacak etkinlik malzemelerini (program, rapor, liste oluşturma, araç gereçleri hazırlama, etkinlik geliştirme) eksiksiz önceden hazırlamıştır.

İyi

     

Öğretmen adayı, proje öneri formunu etkinlik/leri içerecek şekilde iyi planlamış; etkinliklerinde kullanacakları etkinlik malzemelerini büyük ölçüde önceden hazırlamıştır.

Orta

     

Öğretmen adayı, proje öneri formunu etkinlik/leri çoğunlukla eksik olacak şekilde planlamış; etkinliklerinde kullanacakları etkinlik malzemelerini de eksik hazırlamıştır.

Zayıf

     

Öğretmen adayı, proje öneri formunu etkinlik/leri  açıklayacak şekilde planlamamış; etkinliklerinde kullanacakları etkinlik malzemelerini etkinliğe uygun hazırlamamıştır.

2. Etkinlik yer/lerini belirleme

Düzey

Puan

Ölçütler/ Beceriler

Çok İyi

     

Öğretmen adayı, etkinliklerine başlamadan önce etkinlik  yer/lerini süreç içinde değişmeyecek şekilde belirlemiştir.

İyi

     

Öğretmen adayı, etkinliklerine başlamadan önce etkinlik yer/lerini uygun şekilde belirlemiştir.

Orta

     

Öğretmen adayı, etkinliklerine başlamadan önce etkinlik  yer/lerini belirlemede kararsız kalmıştır.

Zayıf

     

Öğretmen adayı, etkinliklerine başlamadan önce etkinlik yerlerini belirlememiştir.

3. Etkinlik/leri zamanında başlayıp; zamanında bitirme

Düzey

Puan

Ölçütler/ Beceriler

Çok İyi

     

Öğretmen adayı, sorumlu olduğu etkinlikleri uygulamış  ve etkinliklerine zamanında başlayıp etkinliklerini tam  zamanında bitirmiştir.

İyi

     

Öğretmen adayı, sorumlu olduğu etkinlikleri büyük oranda uygulamış  ve etkinliklerine zamanında başlayıp etkinliklerini  zamanında bitirmiştir.

Orta

     

Öğretmen adayı, sorumlu olduğu etkinliklerin çoğunu uygulamamış  ve etkinliklerine zamanında başlayıp etkinliklerini zamanında bitirmiştir.

Zayıf

     

Öğretmen adayı, sorumlu olduğu etkinlikleri uygulamamış  ve etkinliklerine zamanında başlayıp etkinliklerini tam  zamanında bitirmemiştir.

4.Grup arkadaşlarına yardımcı olma

Düzey

Puan

Ölçütler/ Beceriler

Çok İyi

     

Öğretmen adayı; boş zamanlarında diğer arkadaşlarına kendi görevleri dışında ihtiyaç anında her zaman yardımcı olmuştur.

İyi

     

Öğretmen adayı; boş zamanlarında diğer arkadaşlarına kendi görevleri dışında istedikleri durumda çoğunlukla yardımcı olmuştur.

Orta

     

Öğretmen adayı; boş zamanlarında diğer arkadaşlarından istediklerine kendi görevleri dışında yardımcı olmuştur.

Zayıf

     

Öğretmen adayı; boş zamanlarında diğer arkadaşlarına kendi görevleri dışında yardımcı olmamıştır.

 

5. Etkinlik/lerin yapıldığı kurum yetkilileriyle işbirliği ve uyum içinde çalışma

Düzey

Puan

Ölçütler/ Beceriler

Çok İyi

     

Öğretmen adayı, etkinliklerin sorunsuz bir şekilde yürütülmesi için etkinliklerini yapacakları kurum yetkilileriyle çoğunlukla işbirliği ve uyum içinde çalışmıştır.

İyi

     

Öğretmen adayı, etkinliklerin sorunsuz bir şekilde yürütülmesi için etkinliklerini yapacakları kurum yetkilileriyle genellikle işbirliği ve uyum içinde çalışmıştır.

Orta

     

Öğretmen adayı, etkinliklerin yürütülmesi için etkinliklerini yapacakları kurum yetkilileriyle işbirliği sağlama ve uyum konusunda sorunu yaşamıştır.

Zayıf

     

Öğretmen adayı, etkinliklerin sorunsuz bir şekilde yürütülmesi için etkinliklerini yapacakları kurum yetkilileriyle işbirliği ve uyum içinde çalışmamıştır.

6. Etkinlik/ler için bireysel etkinlik formunu yazma

Düzey

Puan

Ölçütler/ Beceriler

Çok İyi

     

Öğretmen adayı, yürütülen etkinlik/ler ile ilgili bireysel etkinlik formunu ölçütlere uygun olarak eksiksiz  doldurmuştur.

İyi

     

Öğretmen adayı, yürütülen etkinlik/ler ile ilgili bireysel etkinlik formunu ölçütlere uygun olarak doldurmuştur.

Orta

     

Öğretmen adayı, yürütülen etkinlik/ler ile ilgili bireysel etkinlik formunu ölçütlere dikkat etmeden doldurmuştur.

Zayıf

     

Öğretmen adayı, yürütülen etkinlik/ler ile ilgili bireysel etkinlik formunu büyük oranda eksik ve hatalı  doldurmuştur.

7. Proje sonrasında etkinlik/ler ile ilgili değerlendirmeleri grup raporuna dönüştürme

Düzey

Puan

Ölçütler/ Beceriler

Çok İyi

     

Öğretmen adayı, proje sonrasında etkinlik/ler ile ilgili tüm  değerlendirmeler grup raporuna eksiksiz olarak dönüştürmüştür.

İyi

     

Öğretmen adayı, proje sonrasında etkinlik/ler ile ilgili  değerlendirmeler grup raporuna genel olarak  dönüştürmüştür.

Orta

          

Öğretmen adayı, proje sonrasında etkinlik/ler ile ilgili değerlendirmeler grup raporuna yeterli açıklamalar eklenmeden  ve eksik dönüştürmüştür.

Zayıf

     

Öğretmen adayı, proje sonrasında etkinlik/ler ile ilgili değerlendirmeler yoktur ya da grup raporuna  eksik ve hatalı dönüştürmüştür.

8. Akran değerlendirme formunu doldurma

Düzey

Puan

Ölçütler/ Beceriler

Çok İyi

     

Öğretmen adayı, akran değerlendirme formunu içeriğe uygun olarak eksiksiz doldurmuştur.

İyi

     

Öğretmen adayı, akran değerlendirme formunu içeriğe uygun olarak doldurmuştur.

Orta

     

Öğretmen adayı, akran değerlendirme formunu genellikle içeriğe uygun olmayacak şekilde doldurmuştur.

Zayıf

     

Öğretmen adayı, akran değerlendirme formunu doldurmamış ya da  içeriğe uygun olarak dolduramamıştır.

Çok İyi (16- 20)   İyi  (11-15),  Orta (6-10),  Zayıf (0-5)

9.Sonuç raporu hazırlama ve sunma

Düzey

Puan

Ölçütler/ Beceriler

Çok İyi

       

Öğretmen adayı, Topluma Hizmet Uygulamaları sonuç raporunu kapak, imla, yazım ve raporlama ilkelerine eksiksiz dikkat ederek hazırlamış ve  dönem sonunda teslim zamanı içerisinde  dersin sorumlu öğretim elemanına teslim etmiş ve gruba sunmuştur.

İyi

     

Öğretmen adayı, Topluma Hizmet Uygulamaları sonuç raporunu kapak, imla, yazım ve raporlama ilkelerine genellikle dikkat ederek hazırlamış ve  dönem sonunda teslim zamanı içerisinde  dersin sorumlu öğretim elemanına  teslim etmiş ve gruba sunmuştur.

Orta

     

Öğretmen adayı, Topluma Hizmet Uygulamaları sonuç raporunu kapak, imla, yazım ve raporlama ilkeleri ölçütlerine genellikle dikkat etmeden hazırlamış ve dönem sonunda teslim zamanı içerisinde  dersin sorumlu öğretim elemanına  teslim etmiş ancak sunumu gerçekleştirmemiştir..

Zayıf

     

Öğretmen adayı, Topluma Hizmet Uygulamaları sonuç raporunu kapak, imla, yazım ve raporlama ilkelerine dikkat ederek hazırlamamış ya da  teslim zamanı içerisinde  dersin sorumlu öğretim elemanına  teslim etmemiştir, gruba sunmamıştır.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Öğrencinin Adı Soyadı

                        

Numarası

                        

Toplam Puan[1]

…… / 100

 

 

 Toplam puan dönem sonu final notu olarak değerlendirilecektir.