| 
			 RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ ……………………… BÖLÜMÜ  | 
		|
| 
			 DANIŞMAN  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 ÖĞRENİM DÖNEMİ  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 Öğrencinin Adı Soyadı  | 
			
			 Öğrencinin Numarası  | 
			
			 Tarih  | 
			
			 Öğrencinin Derslere Olan İlgisini Nasıl Buluyorsunuz (İyi/Orta/ Zayıf/ Fikrim Yok)  | 
			
			 Öğrenci Sizinle İletişim Kurmada Güçlük Çekiyor mu? (Evet/ Hayır/ Bazen/ Fikrim Yok)  | 
			
			 Bir yılın sonunda öğrencinin derslere olan ilgisinde bir değişiklik oldu mu? (Arttı/ Değişmedi/ Azaldı/ Fikrim Yok)  | 
			
			 Bir yılın sonunda öğrencinin not ortalamasında bir değişiklik Oldu mu? (Arttı/ Değişmedi/ Azaldı/ Fikrim Yok)  | 
			
			 Bir yılın sonunda öğrenci ile iletişiminiz de bir değişiklik oldu mu? (Arttı/ Değişmedi/ Azaldı/ Fikrim Yok)  | 
			
			 Öğrenci ile yılda kaç kez görüştünüz? (1-2/3-5/ 5’ten Fazla/ Hiç Görüşmedim)  | 
			
			 Öğrenci hakkında eklemek istediğiniz diğer görüşleriniz varsa kısaca yazınız.  | 
		
| 
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
		
| 
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  | 
			
			 
  |