1. MEZUN TARAFINDAN DOLDURULACAKTIR (form doldurulduktan ve gerekli belgeler eklendikten sonra Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı’na teslim edilecektir.)
T.C.
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ
Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı’na
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi’nden almış olduğum aşağıda belirttiği belgemi kaybettim. Aşağıdaki açıklamaları okudum, bilgi edindim. Belgemin yeniden düzenlenmesi için gereğini arz ederim.
Öğrencinin
Adı Soyadı |
|
Öğrenci /TC Kimlik Numarası |
|
Enstitü/ Fakülte/Yüksekokul/MYO |
|
Bölüm/ Program |
|
Cep Telefonu |
|
E-posta |
|
Açıklama (varsa belirtilmek istenen) |
|
Düzenlenmesi talep edilen belge |
Diploma ( ) Diploma Eki ( ) Geçici Mezuniyet Belgesi ( ) |
Tarih:…../……./………..
İmza |
Başvuru formuna eklenecek belgeler:
1-Nüfus Cüzdanı (TC uyruklular için) / Pasaport (Yabancı Uyruklular için) fotokopisi
2- Yerel veya Ulusal yayın yapan bir gazetede yayımlanan kayıp ilanı veya emniyet birimlerince düzenlenmiş olan kayıp/çalıntı tutanağı
AÇIKLAMALAR -İkinci nüsha diploma üzerinde İKİNCİ NÜSHA ibaresi yer alır. -İkinci nüsha diploma aslına uygun olarak hazırlanır. Mezuniyet tarihindeki Ad Soyad, Bölüm Adı, vb. bilgiler belirtilir. -İkinci nüsha düzenlenen belge sahibine veya vekalet vereceği kişiye verilir. -İkinci nüshanın kaybında, aynı işlemler geçerlidir. -Sağlık alanında herhangi bir yükseköğretim kurumundan mezun olanların ikinci nüshaları tescil işlemleri için Sağlık Bakanlığı’nın yetki verdiği makamlara gönderilir. |
2. ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Öğrenci dosyası bilgileri ve mezun kütüğü bilgileri kontrol edildi, belge hazırlandı ve öğrenciye/öğrencinin temsilcisine teslim edildi
Adı Soyadı Tarih İmza
……………………………………………………. …………………………
3. İKİNCİ NÜSHA DİPLOMAYI ALAN KİŞİ
İkinci nüsha diploma teslim alındı.
Adı Soyadı Tarih İmza
……………………………………………………. …………………………