T.C.
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ
………………...Fakültesi/Yüksekokulu/Meslek Yüksekokulu
………….………………………………. Bölüm Başkanlığına
20….-20…. Eğitim-Öğretim Yılı ……….. Yarıyılında sorumlusu olduğu …….. kodlu ……………… dersini alan aşağıdaki öğrencilerin derse devam durumları tarafımdan sisteme sehven hatalı girilmiştir. Öğrencilerin derse devam durumlarının tabloda belirtilen şekilde düzeltilmesini ve öğrencilerin notlarının sisteme kaydedilmesini talep ediyorum.
Gereğini arz ederim. ……/……./20…..
Sıra |
Öğrenci Adı - Soyadı |
Öğrenci Numarası |
Sistemdeki Ders Devam Durumu (Devamlı/ Devamsız) |
Düzeltmiş Ders Devam Durumu (Devamlı/ Devamsız) |
1.Vize |
Vize Mazeret |
Final |
Bütünleme |
YBN* |
YBN Harf Notu |
BBN** |
BBN Harf Notu |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adı-Soyadı
İmza
*YBN: Yılsonu Başarı Notu(Final sonrası)
**BBN: Bütünleme Başarı Notu(Bütünleme Sonrası)
Not-1:Devamlı/devamsızlık durumunun düzeltilmesi taleplerinde sisteme son not giriş tarihi geçtiyse veya diğer öğrencilerin notları onaya gönderildiyse öğrencinin söz konusu derse ait bütün notlarının(ara-mazeret-yarıyıl sonu-bütünleme) ayrıca başarı notu ile harf notu karşılığının belirtilmesi gerekmektedir.